Opp som en konge!

Til tross for knuste vinduer og problemer med dorullen, så var det en latterlig kul konsert med Yoga Fira på Rockefeller i går kveld. Først var jeg en tur hos bestemoren min, Mommo, i Asker med resten av Harsem-familien. Her er lillesøsteren min, Stine.

Og her er lillebroren min, Ruben.

Så ble jeg hentet av Pastorn. Vi kjørte hjem til meg, tok noen øl (Pastorn drakk en halvflaske med vodka) og hoppet på trikken mot byen. Før konserten var det vors på Carlings i torggata, av alle steder.

Konserten var vilt gøy. Akkurat passe mange i publikum. Mange bekjente. Ingen søte dyr, dessverre.

Jeg filmet ikke noe av konserten med iPhone, for det er bare idioter gjør (Pastorn gjorde det), så derfor legger jeg heller ut den nye Yoga Fire-låta «Opp som en konge». Jeg har hatt den på hjernen i en uke nå.

Etter det kan du jo se julesangen jeg var med på i fjor. 

Og med 70 000 visninger på 7 dager er det vel på sin plass at også årets store julelåt, av Joker i Hatten, blir spilt på den store dagen – nemlig julenissens bursdag.

Låta ligger også på Spotify og iTunes.

Nå har jeg og Rambo kommet oss til Asker. Jeg vet ikke med Rambo, men personlig er jeg utmattet. Lite søvn, lite mat, masse øl. Derav dette lite morsomme innlegget. Jeg ville vel egentlig bare ønske dere en god jul.

7 kommentarer

Siste innlegg