Si fra på Lil Wayne-måten.

For noen uker siden la jeg ut DENNE filmen som et tilskudd til Si Fra-kampanjen som skal få bilførere til å senke farten. Det er en konkurranse der du kan sende inn egne filmer og ideer på hvordan DU sier fra på. Jeg setter pris på denne kampanjen, for jeg hater virkelig råkjøring. Når det er sagt, så var jeg nok litt vel streng i den første filmen. Derfor lagde jeg en til – der jeg sier fra på en musikalsk måte.

Lag din egen film HER. Det er en kreativ måte å fronte et viktig budskap på – samtidig som man kan vinne et reisegavekort på 50 000 kroner, ipad og masse streetcreds. Link meg dersom du lager en film! Jeg vil se den.

8 kommentarer
    1. Kjære Halvor.
      hahahah drit bra video! du er driiiit kul, sterk og pen digger deg, forsett med å legg ut videor til dør 🙂

    2. Kjære kjekke, pene kule og sterke Halvor
      digger den ass, men skal du på blogg awards eller hva enn det nå heter? ser det på ettermiddagen på tv2, du fortjener å bli med ihverfall

    3. Kjære Halvor.
      Du er sterk.
      Du er pen.
      Du er kulere en havet som flommer over steinene i fjæra en tidlig desember morgen.
      Du er genial.
      Bli statsminister.
      Du hadde været en chill statsleder.
      Meget bra video.
      Du fortjener en kjeks
      og en øl.
      Klapp Prinz Rambo fra meg.
      Hilsen Justin Biber som rappoterer fra skyttegraven.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg