PÅSKEEGG

Konkurranseinnlegg er ikke typisk hjemmeside, men det finnes unntak. Jeg har gjort flere konkurranser for DNB før – de har vært godt mottatt – og nå vil jeg hinte om en ny konkurranse på DNB.no. DNB har nemlig en konkurranse akkurat NÅ der du kan blant annet kan vinne MasterCard-gavekort på 5000 gryn, alpinutstyr (med Aksel Lund Svindal-autograf), Billetter til Bon Jovi-konsert, Bislett Games, National Theateret eller Riksteateret, signert utstyr av skiskytterlandslaget og (kanskje det eg har mest lyst på) DNB-lua! Man kan altså vinne alt fra penger, til klær, til sportsutstyr til konsertbilletter. 

La meg forklare nærmere.

Fredag klokken 18.00 gjemmer DNB et påskeegg på en av sidene til DNB.no som handler om morsom sparing. Det eneste du trenger å gjøre er å logge deg inn og finne riktig side der egget gjemmer seg – så er du med i trekningen nevnte premier. DNB premierer de fem første som finner frem, samt ytterligere 20 tilfeldige frem til klokken 18.30. Og ettersom at jeg ikke er lenger opp på topplisten enn 54. plass eller noe sånt om dagen, så burde oddsen være stor for dere som tilfeldigvis er inne her akkurat nå. (Dere er verdens beste stalkere!)

Forkortet: Logg inn på DNB.no nå. Finn et påskeegg under sidene om Morsom sparing. Vinn kule greier.

Feirer påsken med pølse og en alkoholfri Erdinger.

Håper jeg vinner noe. Jeg har nemlig et litt sårt forhold til påskeegg. Da jeg var barn (i 1995) besøkte jeg Morfar på Nøtterøy der han bodde på den tiden. Det var i påsken, og i den anledning hadde Morfar gjemt et egg fullt av godteri i hagen – uansett hvor merkelig det måtte høres ut. (Det er en tradisjon å gjemme egg med godteri rundt omkring i påsken.) Jeg brukte omtrent fem timer på å finne egget som Morfar hadde gravd ned under bakken, og plantet en busk over. Det var stappfullt av godteri. Og maur. Det var rett og slett helt konge.

Nå, nesten tjue år senere, venter jeg fortsatt på et nytt egg. Det er verst i påsken. Jeg er så desperat etter å finne et nytt egg at jeg til nå har ødelagt sofaen, dratt ut alle klærne mine fra skapet og hakket opp parketten. De sier jeg burde sperres inne – men jeg sier at det er PÅSKEHAREN som burde sperres inne, den gale, fristende kaninen som egentlig ikke finnes engang, selv om han sitter her med meg nå, og masserer føttenen mine. Konkurransen til DNB har gitt meg nytt håp. Jeg håper jeg vinner en DNB-lue, Aksel-autograf og 5000 kroner som jeg kan bruke på EBAY.

Lykke til. 

7 kommentarer
    1. Kjæææære søtnosen… Påsken kommer med den PåskeHar(d)e sannhet… Synd med parketten…og klærne.. håper du selv vinner denne premien… :))

    2. Du er verdens søteste. Kan du lage flere filmer som “en dag i mitt liv” eller noe som “weekend” filmene dine? 🙂

    3. FILA sux. Det er en grunn at det ikke lenger er kult med FILA: Fordi FILA lagde verdens styggeste/kjipeste sko. Er det et merke som fortjener revival så er det SNC! Særlig SNC-vestene…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg