No Doubt – It’s My Life (Cover)

Jeg er blant de som sitter oppe om natten, og lurer på hva jeg skal gjøre fordi jeg er for dum til å forstå at jeg må sove. Det som er litt pussig er at Ida Susanne også er sånn. Derfor har vi sittet mye oppe de siste ukene, og prøvd å finne på forskjellige ting å drive med fordi vi er for dumme til å forstå at vi må sove. Vi har laget vine-filmer, drukket té med vodka, sett Brødrene Løvehjerte 5-6 ganger, hatt rollespill der jeg er Katla og Ida Susanne er Karl Løvehjerte, jeg har prøvd å kline, vi spist godteri og drukket gul Farris og nå; laget en coverversjon av klassikeren “It’s My Life” av No Doubt. Og jaggu blei den bra og! For å sitere oss selv da låta var ferdig og vi merket hvor bra resultatet blei: «Vi er omtrent som John Cash og hun dama i John Cash-filmen.»

Luk øynene. Nyt musikken og gå inn i din drømmeverden. Her er låta vår. God fornøyelse.

Når jeg ser den nå, så synes jeg det er ganske sprøtt at vi kom frem til et slikt resultat etter bare 10 minutters innspilling. Ja-ja. Noen har det vel bare i seg.

8 kommentarer
    1. Kjære Halvor. Du er så utrolig pen, sterk og ikke minst kul. Ps! Stemmen din er finere når den er normal. Og ikke si at normalt er kjedelig. Sjarmerende video, da. Og venninna di var og kul og pen. Og sterk. God natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg