#ENDELIGTIRSDAG

Husker noen av dere #EndeligTirsdag, livestream-showet til Runar og meg? #EndeligTirsdag bestod av én time med tull og fjas og ingenting hver eneste tirsdag første halvdelen av 2012. Vi gjorde det som et prøveprosjekt for å se om noen gadd å se på, og det var det faktisk ganske mange som gjorde. Vi la likevel livestream-ideen på hylla da vi selv syntes at det ble langt og kjedelige. Dessuten hadde vi ikke tid til å planlegge noe i forkant av innspillingene.

Jeg tror forresten at noe av det vi filmet ligger HER dersom det skulle være interessant for noen å se på.

Selv om vi ditchet livestream-ideen, så likte jeg likevel tanken om å gjøre #EndeligTirsdag om til jovialt dusteprogram, blottet for innhold, med kjente fjes og ølskåling. En klein søndag fikk vi derfor rigget til stua mi og filmet en pilot. Spontant, uten planlegging, i bakrus og med masse flaks fikk vi tak på kamerafolk og en gjeng kjentfolk som måtte stå ute på verandaen og vente på tur for å bli “intervjuet” av Norges dårligste journalist; Halvor Harsem. Resultatet av dette kan dere se her:

Materiellet er altså filmet for et år siden, men ble aldri redigert sammen. Vi la ideen på hylla og påstartet 150 andre prosjekter i stedet. Jeg synes likevel at #EndeligTirsdag har et fint utgangspunkt, og brukte derfor gårsdagen på å klippe det sammen. Piloten er aldri blitt vist for noen før, håper dere synes det er OK.

9 kommentarer
    1. Hahaha, storkoste meg da jeg så på piloten! Synes Endelig tirsdag så veldig moro ut altså, og med så kule gjester! 😉

    2. Blir du ikke lei av alle disse fjortiskommentarene som starter med “Kjære Halvor”? Kjenner jeg nesten gruer meg til å lese gjennom kommentarene siden det alltid er et par av dem.
      Uansett, ville bare si at du er pen, sterk og kul!
      Neida, de irriterer meg like mye som “Kjære Halvor”

    3. sitter og ser i gjennom gamle #EndeligTirsdag episoder, så lurte jeg på om du kunne sende meg et pepsi max deksel med en hilsen på til meg! så du hadde gjort det til noen andre! trenger ikke og vere pepsimax menn et iphone 4s deksel!

    4. Kjære Halvor! Veldig bra! Jeg likte dette veldig godt.
      Du plukka forresten opp mobilen min som jeg mista på Øya i fjor og gav den tilbake til meg. Det var veldig snilt gjort, du er pen og sterk og kul!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg