Guttas kveld på byen!!!

Heia bloggen!

Fy fasan! Passe greit fyllesyk i dag da! LOL. Ganske greit klein, for å si det sånn. Flere enn meg som var ute med de beste i går? Må oppsummere gårsdagen for meg selv her, jeg. Det var EPISK! (Utrolig nok at jeg husker det mtp alle tequila-shotsa, hahaha!) Anyway! Vi dro inn til Oslo i 11-tiden. Gikk rundt og chillan med Nils, Khuraam, Knutta og Roy-Gregor (f.v.). Var i Karl Johan, Aker Brygge og sånn. Shoppa litt og bare chillan.

På Hard Rockcafe for å ta en kald én. Med Emanuel og Richard og en dame som Emanuel holdt på med før han flytta tilbake igjen. Kul men litt bitch.

Så dro jeg og khuraam og Roy-Gregor og Knutta på Fridays for å spise cheesy cheesychees blue cheese cheddar cheesy chees cheeseburger. Den var EPISK! Drakk seff et par kalde null-seksere mens vi inntok manneburgern. THIS IS SPARTA! Etterpå drakk vi kaffe på Starbucks i Oslo City. Synes den var dritgod, men litt overvurdert much?

Så dro vi på vors hos emanuel og richard fra folkehøyskolen som bor sammen på bislett. Der var Carl, Gustav og Fredrik også. De beste gutta. Klare for å gjøre byen utrygg, haha! Alle gutta var styla, og klare for bytur. og vi hørte på N***as in Paris sikkert 50 ganger, det er jeg helt sikker på. Den er sykt kul. Sensurerer “niggaz” btw fordi det kan oppfattes rasistisk, og det er jeg ikke ass, kjenner masse innvandrere. 


(Gårsdagens outfit)
 
Kom et par frøkner utpå kveldningen. Siri og Siri (ikke tvillinger, bare samme navn  ), gamle klassevenninner av Gustav. De hadde med musserende som satte et relativt greit trykk på stevninga. Vi hørte på The Fox (Ylvis sin nyeste – sjekk den ut!) og sendte pekefingern mot himmelen for å high “five’e” E.T. Sykt bra stemning.


(Gustav, Siri 2, meg og Carl. I bakgrunnen er Fredrik og Siri 1 og en fyr som het Abdi eller noe sånn)


(WHAT DOES FOX SAY!?? Episk!!!)

Klokka 23:30 tok vi bussen til Oslo sentrum for å dra på Åpenbar(t) men så var det stengt der fordi de har revet hele bygget. Greit nok at det bygges i Oslo, men det er kanskje litt vel stygt at hele byen ser ut som en byggeplass, eller? Jaja, jeg er jo ikke akkurat politiker, da, men det ser jo ikke særlig bra ut?? Uansett, vi dro til Lavvo isteden. Helt ok. Jævlig bra liv da de satte på the Fox og ALLE (seriøst, ALLE) klikka helt i vinkel. Good times. Man lever faktisk bare en gang. (klisje, men sykt sant egentlig da hahaha! Klisjeer blir jo til av en grunn, liksom! )


(Knutta, Roy-Gregor og meg på bæssen. LITT drita kanskje haha!)


(DJene på Lavvo. De var sykt flinke!!!)

I fire-draget dro vi på nachspiel hos en kompis av Gustav fra klassen (ikke samme klassen som Siri og Siri btw. annen klasse) med noen jenter han kjente. husker ikke hva de het, men de var ganske fine. Vi hørte på john meyer og chillan så sykt. Utrolig deilig, som et avsluttende penselstrøk på bildet man bare koste seg med å male. Det er i helgene man lever.

Kompisen til Gustav klina med hun ene, men alle var bare sykt trøtte egentlig så det endte med at alle bare sovna i sofaen. LOL! Prøvde meg så vidt på hu ene da jeg våknet med en halvkram klokka 08:00 i dag tidlig, men jeg tror jeg bare var drita fortsatt. Det tar jo mange timer før alken er ute av kroppen, og det merker jeg nå, for å si det sånn HAHA! lol.. Hakke flere bilder btw fordi batteriet gikk og kompisen til Gustsav fant ikke ladern sin. Han hadde hatt vors, såå mulig noen på vorset hans stjal den. Det var to stykker der som han ikke kjente. Sykt dårlig gjort å stjele på fest ass. 

Uansett da, så dro jeg fra kompisen til gustav i halv ti draget da jeg skjønte at det var no go på hu jenta jeg prøvde meg på. Kom meg til bussen og dro hjem. Hadde flaks, kom en buss med en gang. Hater å vente ass, haha! I dag er planen å bare chillen max i sofaen med M-tv, godis og cola. Mulig Johan kommer over en tur etterpå for å se film. Han har bil så da blir det muligens bab på go-babben eller maccern hvis vi gidder å dra helt inn til byen. Samme for meg egentlig, jeg digger å råne rundt selv om jeg er monsterklein, men Johan kjørte i natt, så han er muligens litt brei i flabben han og, selv om han ikke var på fylla ;))

Alt i alt: Bra helg om vi skal inkludere den faste gullrekka og tacosen på fredag. Hva gjorde dere i helgen a? Send meg snap med detailsa haha! *internt* (Heter konghalvor på snap btw, send tits! haha, neida) (joda) LOL

15 kommentarer
    1. Men… Jeg så deg jo på Cafe Sara i går kveld jeg. Du velta en øl med rompa di når du skulle gi noen en klem, også storma du ut (eller gikk rolig da, men det er morsommere å tenke på at du storma ut syns jeg).

    2. Kjære Halvor…
      Fin helg da kjekken…
      Joda..i helgen…på fræddan har jeg spillt inn en helt nyfødt låt i studio, resten av helgen har jeg sitti å hørt på min søster klage mens jeg har hekla grytekluter…
      Stay cool! 😉

    3. Kjære Halvor, du er en grei og søt gutt. Hver gang jeg tenker på deg, minner du meg om nassenøff og vennene hans. Du er litt av en artig kar, som burde starte å lage videoblogg. Du er litt av en kul gutt, som finner på mye spennene her i livet! Jeg synes du er en magisk,kjekk,kul,grei og ikke minst morsom man! Husk å ikke drikke for mye øll når du er på fest, vi vil ikke ha en Halvor-Junior som ikke kom med vilgje :)))
      Hilsen meg, som synes du er så kul!

    4. Jeg husker helt ærlig ikke, jeg!! HAHA xD Smuglersprit og polsk øl er ingen bra kombo, ass! LOL

    5. Fy. Faen. For en drøy helg, ass. Du er sånn passe drøy, mann! Dere gutta har no limits, eller hva? HAHA, loll. Tipper det var et chillout drøyt nachspiel dere var på også! Den Fox-sangen er jævlig drøy, forresten. Bare DIGGER den. Ylvis er konge, ass.

    6. Kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul!! Hahah!! Bare elsker bloggen din. Høres ut som du hadde en fin helg, ha en super dag videre!! ;P

    7. HAHAH! Høres moro ut å være venn med deg. Hadde en kjempe LOL (jeg vet ikke om du sier lol ironisk eller hur, men jeg elsker lol) helg for litt siden.
      Den startet ganske grovt med at jeg og to venninner skulle feste i en leilighet. Utenfor var det noen som hadde knust glass og det var masse blod. Vi henta pizza, og når vi gikk tilbake så jeg bak meg. Og der gikk en fyr som hadde bedt ho ene venninna mi på middag som ho ikke ville frivillig være med på. Som vi faktisk akkurat hadde snakket masse om. Og han så ut som en fugl. Jeg lo så skrek og gråt og da forsvant han (heldigvis for min venn sin skyld). Så gikk vi fra leiligheten til togstasjonen og sikkert fuckings 2 mil for å komme til et hus hvor det var nach. For å så gå tilbake til den leiligheten alene med to de to vennene mine.
      Klokken var 3 og det er da alle sjukingene i Særp er ute å rægger. Helt ærlig så var jeg pissredd. Det kom en fyr etter oss og bare:
      – HEI IKKE GÅ A, VIL DERE SUGE MEG ELLER?!
      Og jeg som sliter med aggresjon og mulig ADHD roper tilbake at mora hans vil suge han. Veldig, VELDIG dumt valg. Da ble det fart på beina mine ass lol. Når vi endelig kom oss vekk fra rasshøla, så vi noen andre gutter foran oss. Og jeg tenke: “KJÆRE GUD LA MEG LEVE.”
      Så var det de verste pappasosseguttene som studerte medisin i Polen. Så der sto vi noen timer. Så kom vi tilbake i leiligheten, og fikk beskjed av den ene venninna mi at jeg måtte ikke sovne fordi jeg skulle jo gå fra byen og helt hjem, for jeg kunne jo ikke bli ;-)))))
      Der gikk jeg og bestevenninnen min 5 om morran for å komme oss hjem. Sentrum var helt tom, og det var tåkete og drittskummelt og være jente. Med jævler som kjører etter oss og en fuckings gammel mann som satt å runka kuken sin mens han så på oss i en busslomme. HAHAHAHAHA, nei det var drøyt. Jeg er sikker på vi gikk 4 mil til sammen den dagen/natten. Men alle de sjuke folka ga oss minner da, som er morsomt å fortelle. Selv om jeg var redd som et rent helvete.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg