HALVORTHOMAS

Etter måneder med idémyldring og planlegging kunne Thomas og jeg endelig ferdigstille og offentliggjøre filmen vi har jobbet så hardt med. Den ble lagt ut på YouTube i natt for å treffe det store markedet i Amerika. Filmen handler om et vennskap satt på prøve, og kostet 1.4 mill å produsere. 

Jeg trenger strengt tatt ikke spørre dere om hva dere synes – dette er jo “pure gold” som det heter i Bollywood. Nå har vi sendt inn filmen til en del forskjellige festivaler og slikt, og satser på at det blir en del reising rundt til disse for å hente statuetter og premier til nyåret. VI gleder oss allerede!

TIPS: Dere vet klesmerket Henri Lloyd? (Samme som på bildet.) En kompis av meg som driver sjappa i Norge fortalte meg at de skal ha lagersalg senere denne uka! Lagersalg er det beste jeg vet. Så og si hele garderoben min er kjøpt på lagersalg eller andre typer salg og dødsbo/strikket selv/arvet av Fattern. Jeg er en gjerrig dust. Stikk innom det gamle postkontoret i Kjelsåsveien 160 fra og med torsdag denne uken til torsdag i neste uke hvis du vil sikre deg fete klær til en alt for billig krone. Sjekk ut @HenriLloydNorge på Instagram eller hjemmesiden HenriLloyd.no for å se litt mer av hva dem har å by på. Genialt for julegaver og whatever. 50-80% rabatt. “Rabatt”. Favorittordet mitt etter “gratis”.

Torsdag07.00 – 19.00
Fredag10.00 – 17.00
Lørdag10.00 – 16.00
Mandag10.00 – 20.00
Tirsdag10.00 – 20.00
Onsdag10.00 – 20.00
Torsdag 10.00 – 20.00

Sees der, yo. 

Jeg holder på å klippe ny film forresten. Det skal være en fin film som handler om dusjing og hvordan jeg gjør det. Gleder meg til den er ferdig – jeg håper den kan opplyse mange av dem som ikke er så gode på dusjing.

Snakkast, kjære bestevenner! (Vi er vel bestevenner?)

9 kommentarer

Siste innlegg