Spør en voksen mann

Under Arbeid er en nettside for ungdom, og spalten “Spør en voksen mann” går ut på at ungdommer kan sende inn spørsmål som blir stilt en voksen mann. Forrige gang var det Hasse Hope som svarte på spørsmål. Denne gangen var det min tur. Skal ikke lyve og si at det var et lett intervju å forberede seg til. Kleine ungdomsspørsmål var kleine da, og kleine nå. Det er jo litt av sjarmen med det også. Men jeg synes det er et fint konsept.

Sånn ellers er jeg også på ask.fm. Der svarer jeg på spørsmål så godt jeg kan! Tenker jeg kjører igang med en spørsmålsrunde snart også – hvis det er ønskelig, da.

9 kommentarer
    1. ” ikke gå i joggebukse ” hahahaha,ler. Joggebukser er chill da,du vet når man ikke orker å tre på seg fem thights før man går ut på butikken i 10 minusgrader midt på vinteren.

    2. Jeg elsker deg, og jeg elsker katten din.
      Og slutt kommentaren din: “Og at hun ikke går i joggebukse” gjorde hele videoen. Jeg er forsåvidt enig, bare at for meg er det ikke at joggebukse ser stygt ut, det er bare døden selv å ha på seg.
      Sa jeg at jeg elsker katten din? Ja? Godt.

    3. Kjære Halvor!
      Bra svar, du e bærre dritrå! (Y)
      Også må æ vell ikke gløm å førtæll kor pen, sterk og kul du e! 😉

    4. Kjære Halvor!
      Nå fikk jeg meg en god latter. Kom over bloggen(sorry, hjemmesiden) din for første gang i dag, og synes den var konge(burde jo skjønt det på forhånd, den heter jo tross alt kongharald)! Disse rosabloggerne gir ikke så veldig mye til en 23-åring som har sluttet å ta solarium og gå med kjoler så korte som en t-skjorte på byen for en stund tilbake, så denne “hjemmesiden” som var så annerledes likte jeg veldig godt! Gode svar på videoen, tatt i betraktning at du tok alt på sparket 😉 Du har akkurat fått deg en ny leser! Jippiija 😀

    5. Kjære Halvor!
      Syns du svarte godt på spørsmålene og det er godt å se at noen tar folk for den de er og ikke for hvordan personene ser ut. Likte svaret på det første spørsmålet veldig godt og gutter/menn burde kanskje tenke mer over det når de er med jenter eller andre gutter!
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg