Lurer du på noe?

Nesten ett år siden sist, gitt! Tenker at vi tar en spørsmålsrunde, jeg. Det har jo skjedd så mye rart i løpet av det siste året, eller hva!? Still meg dine beste spørsmål i kommentarfeltet – jeg svarer i løpet av noen dager. Husk at jeg har hatt disse spørsmålsrundene noen ganger tidligere. Du finner dem HER.

I mellomtiden kan du jo følge meg på Instagram! Jeg heter @konghalvor der også, og legger ut bilder av meg selv og Rambo

hYUIlet5U6

hGRa20N5TZ

gauMfUt5TF

e7olIjN5YD

dChYm5t5dd

dHzVS4N5Yx

bCvFptt5dE

XwswZQN5be

gU7Uj1N5WJ

Sånn ellers er jeg på de fleste sosiale mediene under navnet konghalvor. Instagram, Vine, Twitter, Ask.fm, Facebook, Snapchat.. Kommer ikke på flere sosiale medier. Kan ikke bli Sosiale Medier-ekspert likevel:-( Still meg noen gode spørsmål! Nå skal jeg sove, zzzzzz….

95 kommentarer
    1. Går du på skole?
      Jobber du? Og i så fall hva jobber du med? Litt nysgjerrig på hvor du får inntektene dine fra.

    2. Kjære Halvor. Du som er så sterk og kul (for ikke å glemme pen), hva driver du med om dagene viss du ikke jobber eller er hos oma? 🙂

    3. Kjære Halvor! Først vil jeg bare si at du er superdiggbar og at du virker utrolig morsom <3 😛
      Til spørmålsrunden:
      - Hvor mye kostet tatoveringen du har på høyre ben? evt. Hvor tok du den?
      - Hvor ofte bruker du sosiale medier?
      - Er du avhegig av noen av dem?
      - Har du noen andre kjæledyr enn Rambo?
      - Hvordan vil du beskrive deg selv? Både utseendemessig og personlighet.
      - Hva er dine beste ferdigheter?
      Det var mine spørsmål! Ha en fin dag videre! 😀

    4. Hei! syntes atte vidoene dine på http://www.youtube.com som er en nettiside hvor man kan uploade videoer er veldige artige. når skal du lage flere eller har du ikke tenkt til det på en stund? Vine er også artig da altså.
      Mvh en artig kar med anonymt navn. (og Satyricon fan da).

    5. Kjære Halvor.
      Kan du skrive litt om OCD’en? Har du ritualer, evt. hva går tvangstankene ut på?
      Hva heter sangen som du bruker i ‘Kong Halvor på Big Brother Norge 2011”? Har leita som faen, men ikke godt nok, tydeligvis

    6. Husker ikke om du har svart på det før, men jeg er nesten sikker på at du ikke har gjort det. Men hva liker du best av Gul Farris og Julebus(Hamar/Lillehammer selvfølgelig)?

    7. Jeg vet dette ikke kanskje er d beste spm, men har du noen gang tenkt på fremtiden. hva du skal bli, barn?

    8. Hei kjære Halvor! Først vil jeg si at jeg rett og slett digger deg! Du gjør dagene mine helt topp med dine Vines, bilder og poster. har sett deg en gang eller to ved Uraniengborg skole og selvfølgelig på bilder osv, og må si jeg liker det jeg ser!! :))
      – Hvis du ikke er hjemme, hvor er du da?
      – Når fikk du ?Gråen? og ?Svarten? om det var det de het?
      – Er det noen mulighet for å få møte/hengt med deg?
      – Når møtte du Rambo? og hvordan visste du at akkurat han skulle du ha?
      Takk for meg! Thea (17)

    9. Likte du norskfaget da du gikk på skole?
      Liker du å reise? Kunne du tenkt deg et yrke hvor du blir nødt til å reise?
      Kunne du ha lagt ut bilder av kunst du har laget over de siste årene? (Grafitti, tegninger o.l)
      Hvor gammel er Rambo?

    10. Kjære, Halvor
      Du som er så stor og sterk og pen og kjekk og kul, kunne du noen gang tenke deg å bli kjæreste med meg? Vi har en del ting til felles, og jeg er faktisk 100% sikker på at vi kunne fått det fantastisk fint og kult sammen. Du er jo verdens største sjarmtroll, og man kan virkelig ikke annet enn å elske deg. Det gjør i alle fall jeg da. Du er min nr. 1, og vær så snill. Svar meg på facebook, hvis ikke så bryter jeg meg inn i leiligheten din.

    11. Hei og hopp kjære Halvor! Har ingen spørsmål, for jeg har fulgt deg så lenge at jeg kan alt om deg, men jeg ville bare si at det var et utrolig fint bilde, det øverste! Det burde du faktisk framkalle på et lerret eller noe sånn, og henge på veggen. Skikkelig tøft var det.

    12. Kjære halvor, du er sykt pen, ufattelig sterk, og verdens kuleste.
      kan du fortelle historien om da du kjøpte rambo? hvorfor var det akuratt denne søten som sjarmerte deg? og hvordan tror du livet ville vert uten han?

    13. Kjære Halvor, du er sykt pen og kul!
      Først vil jeg si det er veldig syns jeg ikke har en bestevenn som deg!
      Så over til spørsmålene:
      1. Om du kunne bli hva som helst, hva skulle du blitt da?
      2. Hva er favoritt maten din?
      3. Hvordan ble du så kul og tøff?
      4. Skal vi bli bestevenner? (dumt spørsmål, du har selvfølgelig ikke noe valg!)

    14. Kjære Halvor
      Hvor mye gav du for Rambo?
      Hva gjør deg lykkelig?
      Jobber du? Eller har du noen gang jobbet? I så fall, med hva?
      Hva gjør du helst en fredagskvell?
      Har du noen gang vært deprimert eller hatt noen mørke perioder?
      Hva jenter liker du?
      Du er veldig kul og pen og sterk!!!!!!!!!!!!!!!!!

    15. Kjære Halvor,
      Jeg vil gjerne vite det samme som en annen spurte om: hva er ditt forhold til narkotika? Og hvordan ser kjærlighetslivet ditt ut akkurat NÅ? Og hva tror du er grunnen til at så mange jenter blir forelsket i deg gjennom denne hjemmesiden? Handler det om at du er åpen, ærlig og relativt utleverende, hvilket fører til at de aller fleste kan kjenne seg igjen og sympatisere med deler av hverdagen din/livet ditt/tankene dine? Eller er det den klassiske “jenter vil ha forvirrede og eksistensielt orienterte gutter slik at de kan hjelpe og gi omsorg”-grunnen? Haha vet egentlig ikke om det er regnet som en klassisk kilde til forelskelse blant jenter..kjører en stream of consciousness-stil fordi jeg har unnet meg en wake and bake-dag hvor jeg akter å slappe av i senga hele dagen mens jeg hører på musikk drithøyt og ser på Portlandia (se på det!!) koz Ingrid

    16. Hei,
      – kunne du noen gang tenkt deg å flytte til utlandet?
      – hva er det kleineste du har opplevd?

    17. Kjære Halvor! Du som er så pen, sterk og kul! En kjekkere gutt finnes ikke.
      Har du noen svakheter?
      Drikker du ofte eller bare virker det sånn?
      Fortell litt om hvordan du ble kjent?
      Kan du ikke male et bilde og legge på bloggen?
      Du jobber ikke. Hvor får du penger ifra?
      Er du trofast?
      Feirer du jul? Hvor?
      Hva musikk liker du/hører du på?
      Kan du prøve å lage en god middag uten spagetthi og filme det?
      Takk for meg ;D

    18. Kjære Halvor!
      Hva syns du om norsk hiphop?
      Engasjerer du deg politisk, ikke nødvendigvis partipolitisk asså, men bare sånn bryr deg liksom, om shit? Hvis ja, hvilke temaer engasjerer deg mest utenom dyrevern?
      Bruker du smilyer når du sender sms?
      Er gul farris fortsatt en favoritt?
      Har du noen gang kalt Abu neger?
      xoxo

    19. snus eller røyk??
      foretrukken alkoholholdig drikke?? evt merke
      yndlings hunderase
      drømmejobb
      yndlingsland
      reisemål
      feteste byen i norge
      og feteste dialekten
      beste norske kjendis
      beste julesangen

    20. Kjære Halvor.
      – Hva er dine tanker om Hovefestivalen?
      – Har du planer om å reise dit neste år også?

    21. Hvor gammel er du?
      Hva er det første du ser etter i en jente?
      Hvor mange barn vil du ha?
      Hvis det stod mellom livet til rambo og en tilfeldig forbipasserende?
      Ville du ofret livet ditt for noen den dag i dag?
      Ønsker du å være singel eller er det bare slik det har gått seg til?
      Vil du si at du er en catch?

    22. Kjære snille, søte, morsomme, kule, pene, og ikke minst sterke Halvor<3 jeg vil gjerne stille deg noen spørsmål:
      Får jeg lov? 😛
      - Hva var det som gjorde deg mest kjent? Vine, bloggen, instagram, magasiner..? 🙂
      - Hvor mange ganger trener du i uka?
      - Hvordan er det når folk kommer bort og understreker hvor kul du er?
      - Favoritt klesplagg?
      - Favoritt chille bukse?

    23. Kjære Halvor,
      Hvor gammel er Rambo nå?
      Hvor ofte sitter du i fosterstilling på offentlig transport? Ble det med den ene gangen fra det instagrambildet du postet her, eller skjer det med jevne mellomrom?
      Hva er din favorittkake?
      Og hvordan oppleves det å faktisk være en 25-åring? Det er jo tross alt halvveis til 50. Er det rart?
      Og sist men ikke minst, har du, som er så pen, sterk og kul, mulighet til svare på spørsmålsrunden i videoformat? Jeg mistenker at det har potensiale til å være spesielt underholdende.

    24. Har tattoveringene dine betydning? Hva?
      Er det vondt å ta tattoo?
      Synes dine er syyykt kule, har lyst på selv:)

    25. kjære Halvor, du er sikkelig kul og sterk! <3
      - kunne du hengt med 98ere?
      - siden du er så ekstremt pen er mulighet for å kunne hengt med deg?
      - kan jeg få en julegave av deg?
      - hva liker du best å gjøre på fritiden din?
      - hvis jeg står utenfor døren din en hel dag ville du da sluppet meg inn?
      - hvis du skal gi bort Rambo kunne jeg da fått han?

    26. Drar du mange damer? du er jo egentlig ganske kjekk! liksom helt seriøst, får du napp hos damene hvis du vil ? 🙂

    27. Kjære, søte, snille Rambo. (og Halvor)
      1. Har en pusekatt her hjemme som har holdt et godt øye med deg, Rambo-mamambo, lurer bare på om hun har en sjanse?
      2. Har du, Rambo, noen i kikkerten?
      3. Har du, Halvor, noen i kikkerten da, kompis?
      4. Spist spaghetti det siste året? Bruker du ketchup eller Tomatpure på spaghettien din?
      5. Liker du spaghetti? Er det favoritt maten din? (det bør det være… Det er sykt godt)
      6. Hva har du ved siden av spaghetti? Bacon? Kjøttdeig? Begge deler? (Du bør prøve begge deler… Sykt godt)
      7. Spiser du hvete spaghetti, eller fiber, eller en annen spaghetti? (vet bare om plastelina spaghetti, men regner med du ikke spiser det… Trokke det er sunt)
      8. Bruker du skei når du spiser spaghetti? (Om ikke, så br du prøve… Sykt kult, faktisk)

    28. Når var sist du hadde kjæreste?
      Forelska nå?
      Når sist du var forelska?
      Er du beskyttende overfor jenter ?
      Åssen er du på fest?

    29. Kjære Kong Halvor, du er utrolig morsom, pen, sterk og kul og jeg forguder deg. Bloggen din, og instagrammen din følger jeg hver dag.
      1.Skal du på Hovefestivalen 2014?
      – Isåfall vil jeg møte deg! 🙂

    30. Kjære Halvor,
      Du er veldig pen, sterk og kul. Når det er sagt.. Kan vi være venner? :O Neida, joda.
      Hvis du skulle velge ett land å bo i, hvilket ville det blitt? (Ikke USA antar jeg)

    31. Kjære Halvor.
      Pene deg, vil du gifte deg med meg?
      (Har masse penger så det går fint.)
      Hvor høy er du?
      Er du og Rambo glad i andre katter og hunder?
      Hvis du kunne vært ett dyr, hva dyr ville du vært da?
      Digger deg, kjekken.

    32. Kjære Halvor jeg vil bare ønske deg en god jul og la deg vite at du vil alltid være kjempekul, sterk og pen for meg.

    33. Kjære Halvor!
      Kan du være så snill å lage flere videoblogger? Det er så artig, men nå begynner det å bli lenge siden!
      Og du er pen, sterk og kul!
      Ha en fin dag 😀

    34. Hei kongen!!
      Dagry kommer tilbake snart!!! Men nesten ingen vet det enda! Fulgte du med på bloggen hun hadde før: dagry.blogg.no!
      Og sånn btw hva synes du om hello kitty?
      Mvh Dagry

    35. Kjære halvor, du er en av de kjekkeste jeg vet om, og i tillegg er du helt genial. Men jeg lurte egentlig på hva du kunne tenke deg å jobbe med, liksom type forfatter, journalist, skuespiller etc? Og kunne du tenke deg å ha hund, eller går det bare i katter?

    36. Har du noen gang begynt å hikket på et veldig upassende tidspunkt? I så fall, hvor, når og hva skjedde?

    37. Er du singel? ->Utdyp
      Dette er ikke et tullespørsmål. Jeg er dead serious og har lurt på dette de to siste årene. DER, katta er ute av sekken (aldri egentlig forstått hva dette betyr, håper jeg bruker det riktig…) en ukjent jente et sted ute i den store verden har regelmessige våte drømmer hvor du spiller en viktig faktor. Du knuser forresten en tapper drøm om du avslører at du ikke er singel…Kisses og xoxo og sånn..

    38. Hvor handler du oftest klær?
      Kan jeg sende deg juekort?
      Hvor ofte døgner du?
      Bruker du fuktighetskrem?
      Hvordan fikk Rambo, navnet Rambo?
      Kan jeg få tegningen min snart?hihii
      du er den beste!

    39. Kjære unge og kjekke halvor. Siden du er så hot må vel damene stå i kø etter deg, tenker jeg. Så da lurer jeg egentlig på hvor mange kjærester du har hatt? Eller er du kanskje mer en sånn one nights stand-fyr? Du kanskje mer av den koselige typen da, som blir til frokost. Uansett, så har ikke bare ett, men to spørsmål. Kan du beskrive drømmedama di? Legger nå merke til at denne teksten i seg selv ble litt rotete og innviklet, så for at det ikke skal bli noen missforståelser her: Spørsmål 1: Hvor mange kjærester har du hatt? Spørsmål 2: Kan du beskrive drømmedama di?
      Takk for meg.
      MVH Lena

    40. Hei kjære, pene, sterke, kule Halvor!
      Tror du Rambo ville ha gått på en stevnemøte med min pusekatt? Hun er hårete, masete, liker å spise, sove og torturere meg. Ps: hun liker også å leke med tomme pappesker.
      Og hva fikk deg til å være med på Dagen Mann?

    41. Lurer på hva du mener om livet. Jeg vet du er typen som kunne skrevet fire og en halv bok om hva du mener om livet, men med få ord, kan du si hva du mener om livet med få ord? suss fra kri, jeg er glad i deg selv om jeg aldri har sett d…JOOOOOO FOR FUCK, jeg har sett deg på hove, og jeg kommer aldri til å komme over det, jeg susset deg på kinnet og du syntes det var kos! Syntes du er en av verdens kuleste personer og skulle ønske jeg kunne flyttet inn i din litt stusselige leilighet med din katt som alltid har forvirret øyne. Suss suss peneste, sterkeste, kuleste king hælvær.

    42. Kjære søte, snille, pene, vakkre og kjekke Halvor. Jeg lurer på en ting, og det er om du kommer til å være med i Tabu med Abu? Hadde vært veldig fint å se deg der!

    43. Kjøre Halvor
      Var det gøy å være med på “Dagens mann”? :DD Husker jeg så deg og bare: HAN VAR KJEKK

    44. Kjære Halvor
      Hvilken app var den bilderedigeringsappen du skrev om i siste innlegg? Syns redigeringen fremhevet hvor pen,sterk og kul du er. Håper å oppnå samme effekt på meg selv og mine bilder.

    45. Kjære Halvor.
      Skal du på Hovefestivalen i år? For det skal nemlig jeg, og jeg blir veldig lykkelig om jeg ser deg der.

    46. Kjære Halvor! Først og fremst vil si jeg bare få sagt at du er skikkelig pen , sterk og kul!
      1. Har du og Rambo noensinne kranglet ?
      2. Hvor lenge har dere bodd i lag?
      3. Hvordan har du det?
      4. Favoritt minne fra barndommen ?
      5. Favorittmat?
      6. Når mistet du jomfrudommen ? ( om du har, hehehe )
      Hils til Rambo 🙊🙊

    47. Har du vært i Kragerø? Hva syntes du om Kragerø? Har du hørt om Kragerø? Vil du dra til Kragerø? Kragerø er en fin liten by, med snille mennesker.

    48. hvilkene reklamer har du vært med i?
      har du vært på et eller flere tv programmer? Hvilkene i såfall :)?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg