YOLO – Ytringsfrekkhet og Livet Online

Før jul fikk jeg besøk av tre unge studenter fra Ålesund som hadde et skoleprosjekt der de skulle lage en film om ytringsfrihet. Nå er den ferdig, og jeg må si jeg ble ganske imponert. Filmen har høyere kvalitet, journalistisk forståelse og interesse, og perfeksjon enn hva man kan forvente av mediestudenter flest. Jeg lover et stort potensiale. Sjekk ut filmen!

Likte du filmen? Personlig fikk jeg ikke særlig lyst til å dra til Hviterussland. Et land med bare hvite russ høres helt forferdelig ut. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg