UKA-TV 2012

For to år siden var jeg gjest under UKA-TV. De ville intervjue meg om Twitter og hjemmesiden og sånt, men jeg tror dessverre ikke at de ble noe særlig klokere. Rett før sending kom jeg nemlig på den smarte ideen om at jeg skulle gå inn i en slags gangsterkarakter. Alt ble bare surr, og jeg tror egentlig ikke dama som intervjuet meg forstod bæret av hva som egentlig foregikk. Sjekk klippet her!

Av en eller annen grunn har jeg ikke blitt invitert tilbake. Forstår ikke hvorfor. Hvem ønsker ikke besøk av en ustabil fyr som ødelegger direktesendte sendinger, liksom?

5 kommentarer
    1. Det her er sikkert verdens mest tilfeldige spørsmål, men hvor har du skaffet deg de sparyboksene du bruker når du driver med graffiti? er det en nettbutikk eller noe sånt? Hahah :´)

    2. Jeg har møtt deg på ordentlig, og du er veldig søt og snill, men jeg ler mer med deg på blogg! 😀 Dette var et fint intervju som jeg ikke tidligere hadde sett. Du er flink!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg