En liten update fra livet mitt.

Etter en tung depresjonsrik vinter kommer våren i tradisjon tro som en adrenalinsprøyte penetrert inn i hjernen – ikke bare på grunn av sollyset som jeg ikke har sett siden august, men fordi jeg alltid har ganske mye å gjøre om våren. Jeg jobber for russen på forskjellig vis, konferansierer (bøyer jeg det riktig?) for Hoveslaget rundt om i lændet, skriver på forskjellige prosjekter til jeg får krampe i fingrene og snart kommer det ny musikkvideo som jeg har laget sammen med Lættis Weed. Mer om dette nedenfor.

Våren startet med et brak da vennene mine i den kunstneriske raptroppen PADDE CREW lanserte ny musikkvideo under konsert og utstilling på kunstnernes hus. 

Mange vet dessverre ikke hvem Padde er enda, men jeg vil anbefale alle mine lesere å følge med på hva disse gutta har å komme med, konspirelt (bøyer jeg riktig?), utenomjordisk, politisk og kreativt – på nynorsk. 

Orgel <3

Jeg har vært på flere konserter i løpet av årets første vårmåned, faktisk. DJ Broiler på Sentrum Scene var på ingen måter en hendelse som passerte stille forbi. Spesielt ikke da de andre publikummerne skulle ta hatten min hele tiden.

Her er et bilde fra konserten, av Stian og dama hans. Og meg. Føler det viser det gode samholdet i trekløveren vår.

Hehe, bildehumor: Det ser ut som Stian har på seg en kjemperar hatt. HAHHAHAHA JEG DØR AV LATTER!!! :D:D:D:D

Sushi med Christine. nam, nam. 

Det er viktig å spise mat, ellers dør man. Jeg har et ganske elendeig kosthold, så jeg føler en slags nær døden-opplevelse hele tiden. Ganske slitsomt. Det er derfor jeg er så uforutsigbar og rar og “spesiell” som læreren min alltid pleide å si. Fordi jeg spiller på de mørkeste strengene på livets gitar. Ikke kan jeg lese noter engang. Men ta det med ro, jeg skal innlegges på Blakstad til uken 😀 Slappe av litt.

Uten å gå inn på for mye inn på hva som har skjedd på bildet, så kan jeg si såpass: Det er fra settet til den nyeste musikkvideoen vi har laget (Lættis Weed og meg selv under pseudonymet Young Björn Borg), som dropper i løpet av noen få dager på Youtube og Spotify og sånn. Gikk litt hardt for seg under innspilling.

SnilleRunar var også med på innspilling. Såklart. Han er ALLTID med, fordi han ALLTID kan. 

Kjære ungdommer! Dette er det viktigste tipset jeg kan dele videre fra det litt koko voksenlivet mitt: BRUK ALLE MULIGHETER, ALDRI SI NEI! (Bortsett fra til heroin og krill – da må man alltid si nei…)

Snakk om å aldri si nei. Jeg spurte en svensk kompis jeg kun har møtt én gang om ikke han ville tatovere et portrett av meg, på lættis. To timer etterpå sendte han meg bilde av denne!

Jeg er rett og slett kry. Min første tatovering – altså, første tatovering AV meg! Håper flere ønsker å gjøre det samme. Mail meg, så sender jeg bilder eller hva det måtte være. Dette er en fin måte å ta egoet mitt til et nytt nivå. HIHIHI :-))))))

Kjøpe bartevoks: Check.

Kose med andre menn på fest: Check.

Møte Paradise Hotel på byen og ta ironisk bilde: Check.

Opprette klesbutikk med Christian: Check. (Mer om dette senere.)

Skrive en kjedelig og lite kreativ “check-liste” for å bli fortere ferdig med innlegget: ChecNEINEINEI NOK NÅ 

Jeg var hjemme her om dagen og hang med broren min, da. Han er så sykt kul. 9 år og allerede kjekkere, smartere og mer omgjengelig enn storebroren sin.

Også fikk jeg fullført årets første russejobb. Sjekk ut DENNE SIDEN for mer informationez.

Jeg takker meg selv og tiden vi lever i for mulighetene til å dokumentere absolutt alt jeg gjør til enhver tid – ellers hadde jeg ikke husket hva jeg gjorde i går engang. Nå skal jeg straks ut igjen. Diskutere tv-ideer, så spraye en russebuss, og så legge meg i løsemiddeltåka sammen med pusekatten min som dessverre er litt for mye alene om dagen. Off. Han er så fin.

Ønsker dere en fin soldag, selv om noe sier meg at dere kommer til å bli sittende inne. Jææææskla sofagriser!!!!

3 kommentarer
    1. PADDE!!!????
      Jeg ble nå alvorlig redd for at padda mi hadde stukket av, jeg har nemlig en HELT maken en, og pustet lettet ut da jeg såg det bare var tvillingbroren (for min står å ser mot sofaen i stua)
      En god dag, unge slektning! Kos deg i sola du også!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg