70 SPØRSMÅL

VGTV har vært på besøk hjemme hos undertegnere, og avfyrt personlige og upersonlige spørsmål i hytt og gevær. (Veldig kult uttrykk.) Resultatet av dette kan sees nedenfor, men jeg ADVARER om at filmen er redigert sønder og sammen, og at jeg strengt tatt ikke kan stå for noen av de tingene det blir gitt uttrykk for at jeg har sagt. VG får en svært sint e-post av meg på mandag, med blindkopi til PFU. Jeg føler meg nemlig krenket og utnyttet. Det hele kan enkelt løses dersom VG godtar et forlik der undertegnede for overført 615.47 kroner inn på konto innen betalingsfristen til vedkommendes strømregninger utgår 9. oktober.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg