TIL SALGS! (DEL 2)

Jeg fikk mye respons på forrige selge klær-innlegg, noe som også bidro til at jeg fikk solgt unna alt sammen. To pappesker fulle av stæsj som jeg i prinsippet ville kjøpt på nytt dersom jeg hadde kommet over det. Jeg er en slave for kule klær, men når realiteten er at jeg knapt har plass nok til sokkene mine i klesskapet, så har jeg en del å lære. Det hjelper ikke at pengene jeg fikk for klærne sist, gikk rett ut igjen – på Ebay. Hva er galt med meg 🙁 Hvorfor er jeg et så dårlig menneske 🙁

Anygays, så har jeg en nye bunke med brukt og ubrukt som jeg har bestemt meg for at også må ut. Jeg har ikke plass, jeg får aldri anledning til å bruke det, og jeg er stadig blakk som ei fjortis fra Heggedal. Please, kjære venner, kjøp tingene mine. Før jeg ombestemmer meg!!! 

Sjekk link til annonsen min HER – og send meg en mail om det skulle være noen spørsmål! Der finner du blant annet fete, knehøye strømper.
 

Denne helt insane fete longsleeve-trøya som jeg vant på en Ebay-auksjon, men som viste seg å være akkurat to centimeter for kort for meg.

Fred Perry-stæsj.

Mesh-skjorte fra Rascals´.

Kewle og trendy hatter som gjør at du blir kewl og trendy!

Ubrukt vinterjakke fra Henry Lloyd. Den er helt sykt badass, men jeg har rett og slett ikke plass til den noe sted.

Polo-skjorter.

Og en del Adidas-stæsj. Å skulle selge fra meg produkter som dette gjør vondt i sjela mi, men jeg blir beroliget dersom jeg vet at det kommer til et nytt trygt hjem hvor det blir tatt godt vare på av mennesker som faktisk vil vie mer tid til klærne sine enn hva jeg gjør..

Med andre ord, så er det nok av kule ting å sjekke ut – HER – nå! 🙂 Gjør det!? GJØR DET!

3 kommentarer
    1. Jeg tar de hvite sokkene med blå striper(hvis de ikke har alt for mange hull. Har de alt for mange hull?). Bytte mot en øl eller to?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg