SAMANTHA FOX

Her om dagen traff jeg på Samantha Fox, en av 80-tallets mest populære pop-stjerner og puppedamer, og stilte henne noen spørsmål angående ting jeg lurte på. Hun var veldig snill og svarte på flere av de tingene som jeg lurte på.

 

PS: Hun glemte igjen olapakken jeg ga til henne, så jeg spiste den selv. Hun lovet meg å komme på besøk for å hilse på meg, pappa og katten neste gang hun skal til Oslo. Hun virket som et oppriktig OK menneske, og jeg håper ikke hun lyver til meg. Jeg vil gjerne se henne igjen. Hun hadde passet rett inn i familien min som en litt koko tante eller noe sånt.

Nå har jeg lyst til å intervjue Adam Sandler.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg