Ut på tur – Aldri sur!

Dagens ungdom sitter bare hjemme på rumpene sine og spiller minesveiper. I et forsøk på å få ungdommer interessert i skog og mark har jeg, med min felles turentusiast- og fotograf Espen Wallin, tatt turen til marka; skogsområdene som kler hele Norge i grønt (og hvitt om vinteren).. (Og gulbrunt om høsten..)

Det skal sier at ingen jeg kan ganske lite om marka – jeg er selv mest innendørs med datamaskinen i fanget, men ingen skal si at jeg ikke har gjort et forsøk!!!

Ble du smartere? Skal du gå tur i marka nå som du har noen gode triks og tips i ermet?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg