DET ORDNER SEG – EN KRISEFORESTILLING

15. januar er det premierevisning på revyen jeg setter opp sammen med kompisen min, Alexander. Jeg har aldri sett en revy i mitt liv, og gikk inn i dette med naive øyne. Femti manus senere, og et høyere antall timer på Persbråten VGS enn jeg rakk å gjennomføre da jeg selv gikk på videregående, så skjønner jeg at dette er et tungt fag. Heldigvis er jeg ikke alene om å få til dette – og vi har en solid skuespillerbukett!

Det ordner seg.

Følg FB-siden til Persrevyen 2016 for informasjon om billetter og shit. Og ønske oss lykke til, for det trenger vi xDDDDDDDDD

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg