EN KRISEFORESTILLING

Denne helgen spilles de siste forestillingene av revyen jeg har satt opp sammen med kompisen min Alexander Asbøll – klokken 19 i dag, i morgen og søndag. Det er nok ikke nødvendig å booke først – bare kom til skolen omtrent 20 minutter før forestilling.

Det har vært utrolig rart å jobbe med dette. Jeg ante ikke hva jeg sa ja til – og kommer aldri til å gjøre det samme igjen. Men det er kult å endelig lene seg tilbake å se på skuespillerne våres, som vi har jobbet med siden oktober, stå på scena og ta publikum med inn i det universet vi har skapt sammen. 

Anmeldelse av revyen kan du lese her. Jeg synes helt ærlig at terningkastet var litt snodig sammenlignet med teksten som jeg synes var spot on! Håper noen av dere der ute vil bruke helgen til å se teaterforestillingen revyen vi har laget!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg