JEG ER MED I PARADISE HOTEL XD

I går var jeg med i favorittserien på ordentlig! Som jeg håper dere vet nå, så har jeg jobbet som web-reporter på Paradise Hotel dette året, og i går var jeg med i selve serien! I en utflukt der den ene deltageralliansen skulle knyttes nærmere hverandre gjennom en team building-oppgave, så fikk jeg jobben som coach. Det gikk ikke så veldig bra, da jeg ikke skjønte bæret av oppgaven jeg skulle dele ut. Men det ble litt gøy likevel. Se mer i videoen nedenfor!

Ser du på Paradise Hotel i år? 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg