OM MEG (2017)

Det er en evighet siden jeg skrev den gamle “om meg”-posten. Tenker det er på tide å oppgradere litt.

Hei. Jeg heter Halvor Harsem, og har drevet denne bloggen siden 2009.

Jeg er fra Asker, men har bodd i Oslo i over ti år – i leiligheten min på Briskeby. Der bor jeg sammen med katten min Rambo, og kjæresten min Mila. Jeg begynte med blogging for å ha et sted å sortere ut alle tankene mine, men det ble kjapt en hobby – og etterhvert en jobb. Jeg lever av å poste innhold fra livet mitt på YouTube, Instagram, Twitter, Vine (rip) og Snap. Nå for tiden er jeg mest aktiv via YouTube-kanalen min. Jeg har ingen konkrete mål med livet mitt eller arbeidet mitt, bortsett fra at jeg ønsker å leve av å skape. Samtidig vil jeg være et godt forbilde og tilby lesere og followers et alternativ til mainstream popkultur som jeg stort sett synes er smakløst, generisk søppel. Jeg liker å male graffiti, og samler på tatoveringer. Jeg interesserer meg for samfunn og folk, og alt som sært og annerledes. Jeg henger mye sammen med vennene mine fra Asker – og vi lager masse fjasete musikk sammen, og filmer videoblogger til YouTube.

Jeg skal fylle ut denne posten mer senere, og hvis det er noen som lurer på noe er det bare å spørre i kommentarfeltet – eller maile meg på [email protected]. Jeg setter pris på alle tilbakemeldinger.

8 kommentarer

Siste innlegg