Et innlegg om Heggedal IL, dagsfylla i Asker og YouTube-party

Det er sjelden jeg blogger, men når jeg først gjør det – så gjør jeg det skikkelig! Det samme kan man si om tattoo-prosjektet mitt, som har gått fra å skaffe seg mest mulig tattoo, til å jobbe med å fjerne flere av dem. De som følger meg på YouTube vet at jeg går til jevnlige laserbehandlinger for å fjerne to første tatoveringene mine – og hvis du lurer på hvordan huden ser ut etter å ha blitt mørbanket av en sykepleier med laserpistol; her er resultatet.

Med mindre du er pervers eller blind, så synes du sikkert at det ser helt jævlig ut. Heldigvis er blemmene en helt normal reaksjon, og noen dager senere er blemmene borte og huden restitueres igjen. Jeg har kun gått gjennom 3 behandlinger hittil, så jeg har mye “moro” foran meg. Sjekk denne videoen for å se hvordan en behandling fungerer!

YouTube-nettverket Nordic Screens inviterte til fest på Aker Brygge. Jeg husker ingenting fra denne festen. Disse bildene er alt jeg har – i tillegg til et stygt arr på selvrespekten min.



Jeg har blitt kjent med Thor Håkon fra Oslo Underground. Vi tok en is på tak i sentrum, hilste på noen hissige måker, og ble enige om å gjøre noe gøy sammen. Håper vi får til det snart – jeg kan rett og slett ikke vente særlig mye lenger med å traske rundt i kloakkrør. (PS: Vår første tur kan du se her!)

Det eneste fotballlaget jeg kjenner noen som helst form for tilhørlighet til, Heggedal IL, spilte kamp mot Nesodden. Heggedal vant kampen, og vi vant publikumsprisen.

Vi arrangerte pub-til-pub i Asker. Eller… Sjenkebevilling-til-sjenkebevilling blir vil mer riktig. Her er vi kommet til Pizzastua – snart halvveis i ølrunden som du kan se film av nedenfor!

Jeg tar ikke mye selfie, men når jeg gjør det – så ser det slik ut!

På tur med Mikkal og Kristbjørn! Vi gikk til det nedlagte Asker Batteriet, eller Nike Batteriet, som ligger like ved Bergsåsen.

På turen ble vi anholdt av en gruppe skumle kyr. Se hele hendelsen i vloggen min!

Vi kom heldigvis helskinnet frem!

Sjelden blogging på g, men skal prøve å bli flinkere. Følg med og kommenter hvis du liker det du ser/leser! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg