En vlog om tagging, tattoo, urban exploration og drita kjendiser!

Jeg tester ut litt forskjellige formater på filmene jeg poster. Den siste filmen min er 25 minutter lang, og viser hvor mye jeg gjør i løpet av én uke. Sjekk den ut – og husk å abonnere på kanalen min!

Nå er jeg jo mye flinkere til å filme, enn å ta bilder, men har er likevel et par glimt fra denne vloguka! Her er jeg sammen med nordmannen som gjør konkurranse i hardcore tattoo. I fjor fikk han tatovert hele ryggen på én og samme dag, av 6 forskjellige tatovører samtidig, og i år påbegynte han det samme prosjektet på mage og bryst. Ganske sjukt i huet, egentlig.

Jeg bodde hos barndomskameraten min, Henrik, men jeg var i London. Noen av dere følger ham kanskje på Instagram? En utrolig dyktig maler!

Kjæresten min, mila, var også i London denne helgen!

Og så er det er bilde av Oma og meg på Storøya – der vi også avslutta vlogen. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg