DANMARK 2017 (LEGOLAND & HANSTHOLM)

Det er tradisjon å dra til Danmark med familien i høstferien, og i år ble ikke et unntak! Sjekk ut vlogen jeg har laget fra turen – vi maler graffiti, henger i Legoland og utforsker de gamle, tyske militæranleggene på Hanstholm!

Først og fremst, på denne turen ble den nye YouTube-duoen Ruben og Brusj aka Rubz og Brusj dannet! Se frem for mye positivitet og moro! (Hehehe, til de som tar referansen, da)

Godsbanen i Aarhus!

Legograffiti?

Trainspotting. (Kule kommentarer jeg skriver til bildene, ikkesant?)

Hanstholm!

Registrer hvordan lillebroren min går i mine fotspor – dobbel betydning 🙂

Sånn ser det for øvrig ut når jeg lager video. Husk å sjekk resultatet øverst i innlegget!

Gjengen samlet! 🙂

Anbefaler å sjekke ut Hanstholm. Det er uendelig med bunkere, kanoner og andre tyske greier som er fett å sjekke ut der!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg