DE SISTE UKENE OPPSUMMERT

Slav squatter foran Radomen på Haukåsen! Anbefaler å ta turen dit! Perfekt, liten sykkeltur med kule bildemuligheter 🙂

Rambo nyter utesesongen. Han har fanget 3 små fugler så langt i år. Det er ikke så trivelig å komme hjem til at en kjøttmeis ligger klint utover hele stua, men jeg håper det gir han mestringsfølelse.

Det er jo en måned siden allerede, men fikk du med deg min lille opptreden på Paradise Hotel? 🙂

Mikkal fikk endelig lappen, og da blei det roadtrip til Verdens ende. Vi sjekket ut nedlagte Grepan Pensjonat – som du kan se i filmen øverst.

Jeg har kjørt en del selv også. Øvelseskjørt, riktig nok. Sammen med Fattern! 🙂 Det blir jo en del pauser på disse turene.

Jo, også fikk jeg ta på babymagen til Jørgine. Jeg kan ikke huske å ha tatt på babymage før. Det var veldig rart, og jeg tullet såklart bort hele opplevelsen. Nå har jeg også lyst på babymage. Man kan gjøre mye moro med den!

Dro på byen med Egil – i matchende outfit.

Også er scootersesongen for lengst igang igjen, da. Ingen rocker Vespaen sin mer enn denna karen.

Gikk tur til Asdøltjern og fikk endelig gjennomført årets første bad! Det var iskaldt og mye mygg. Sånn det skal værra, det.

Rambo kulern på vaktposten sin. Det er her han har best oversikt over fuglene i nabolaget.

Malte denne lille rakkeren i anledning filmfestivalen Oslo Pix, og filmen Vann over ild. Dette er altså en betalt jobb, for de av dere som lurer på hva jeg jobber med. Men jeg kan gjøre mye annet rart også. Hva som helst egentlig. Har du penger, så gjør jeg hva som helst for å få dem – inkludert prostitusjon, leiemord, eller å sitte barnevakt.

Avslutter med dette legendariske bildet. Det er fra sommerfesten til United Screens.

Noen ble sure fordi jeg tok bilder med disse to fargerike personlighetene. Det synes jeg er unødvendig. Kanalene mine går mye ut på å vise mangfold av folk og steder og greier og ting og opplegg og sånt… Og selfie med Isabel og Pierre går under den kategorien. Jeg styrer forøvrig unna bloggbeef, og tenker at så lenge jeg kan være en bra fyr og stå for det jeg gjør – så er det det som betyr noe. Jaja. Husk å se filmen øverst i innlegget! Skriv en kommentar. Drikk ingefærøl, og nyt sommeren.

2 kommentarer
    1. Hei! Jeg har ikke vært inne på hjemmesiden din på mange ÅR, men jeg leste den daglig før! Føler derfor en ubeskrivelig tilknytning til Mark Renton-tatten din, og lurte på hvorfor du er i gang med å få den fjerna?

    2. Anonym: Hei, kos at du fulgte med før i tia 🙂 Siden den gang har tattoo blitt en hobby jeg bruker mye tid på, jeg oppsøker verden beste tatovører fra hele verden, og trenger plassen. Mark Renton er jeg fortsatt glad i – kanskje kan jeg re-make den en gang, med en størrelse og plassering som ikke er så dominerende og ødelegger symmetrien på ryggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg