SLIK SVARER JEG PÅ KRITIKK!

Den første videoen viser hvordan jeg maler en svær piece, med 70 spraybokser (restcans).

Som du ser er området rundt piecen fullt av tomme spraybokser, og søppel.

Det er jo en brøkdel av disse boksene som er mine, men istedet for å være en del av problemet kan jeg heller prøve å gjøre noe med det!

Prosessbilder av veggen. Kanskje ikke så lett å måle størrelse her, men vi snakker 15 meter i lengden, og 3 meter i høyden. Go big or go home, er et uttrykk jeg liker godt 🙂

Synes det ble en kul vegg med to burnere.

Har lyst å dra tilbake og lage én svær piece over hele veggen, men får se hva det blir til. Litt kjedelig å bruke så mye maling på en vegg som stort sett blir malt over igjen i løpet av noen dager.

Her er forresten av piece til, som er laget nå i våres, på Torshov. (Det er også en lovlig graffitivegg.) 

Jeg har faktisk ikke malt mer enn dette i år. Alt for dårlig. Men nå har jeg funnet ut at jeg skal ha en graffiti Q&A-video på kanalen min, så kom med spørsmål du eventuelt måtte ha, så skal jeg svare på det i løpet av uken! 🙂

10 kommentarer
    1. Hei.
      Har lenge hatt lyst til å dra på en av de lovlige veggene i Oslo og prøve å male, men har aldri gjort det siden hver gang jeg drar dit er veggene stappfulle av veldig bra graffiti, og jeg som nybegynner føler ikke for male over noe jeg selv syntes er drit kult og risikere å lage noe jeg ikke føler er så veldig fett selv heller (men som fort kan skje når jeg er helt fersk og ikke har lagd så mange piecer før). Sånn jeg har skjønt det finnes det også en del «uskrevene regler» for hvordan man burde opptre som en nybegynner / «toy» på de lovlige veggene (og generelt alle steder), og jeg lurer på om du kan forklare litt om de? 🙂

    2. har du noen steder du anbefaler hvor de selger finlandshetter til katter? Hvor kjøpte rambo sin som han bruker når han tagger?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg