Et innlegg om poseringer, swag og stygge, gamle bygg

Jeg har endelig lært meg hvordan jeg bytter forsidebilde på bloggen min – og feirer det med å blogge litt. Siden det er et halvt år siden sist, så tar jeg en kjepp recap. Store deler av vinteren og våren gikk vekk til å dekorere russebusser. Det kan du se bilder og video av her. I februar klarte jeg å dra med meg Egil til Berlin. Der brukte vi opp alle pengene våre på klær, øl og leiebil som vi brukte for å dra ut av byen – til et enormt, nedlagt og forfalt industribygg som jeg hadde funnet på nettet i forkant.

Jeg lagde video av Berlin-turen. Den ble ganske kul, sjekk den ut!

Du må også sjekke ut podkasten vår! Gutter på 30. Den handler om alle de rare tingene vi driver med, som vi kanskje egentlig er alt for gamle til. Podkasten finnes på alle plattformer.

I løpet av vinteren var jeg en del av de hundre dommerne i musikkprogrammet All Together Now på gikk på TV Norge og Dplay. Jeg har aldri produsert en sang i hele mitt liv.

Asker er penest når det er så mye dis at man ikke ser noe som helst. Her finnes det også en video. Se den her. Den er sinnsykt bra.

Og ja. Dette er min nye måte å posere på. Jeg vet ikke helt hvordan jeg kom frem til den, men jeg liker å breie meg. Her breier jeg meg like nedenfor Vøringsfossen.

Her breier jeg meg på vidda. Poseringen tillater variasjon av antall fingre opp i været. Det er på ingen måte en subtil rangering av location, selv om enkelte kanskje vil påstå at det er tilfelle. Det er ikke tilfelle. Der er bare tilfeldig.

Vi dro jo til Bergen vettu, Egil og jeg, for å henge litt med Dennis som hadde bursdag. Og vet du hva? Dette finnes det OGSÅ VIDEO AV!!

Jeg elsker å lage videoer og. Hvis du er en av de 50 som fortsatt klikker inn på denne bloggen hver eneste dag, selv om den ikke har blitt oppdatert siden 2018, så vil jeg anbefale å sjekke ut kanalen min. Der er jeg hella aktiv.

Ser at årets første, ordentlige bloggpost mangler et bilde av Rambo. Her er Rambo.

Og her er jeg. Bildet er helt sinnsykt kult. Lagde noen 1388-gensere sammen med Killer Brigade, som en homage til Hagaløkka og Borgen. Det finnes ikke så mange av dem, og du kan kjøpe de her. Tjener ingen penger på det – kun på gøy!

Her er et stilig bilde av Egil og meg foran en stor bygning som jeg prøvde å komme inn i – men det gikk ikke. Vi har en pussig elsk til stygge, gamle bygg. Digger faen meg stygge, gamle bygg. Er fin flex av snasen swag her også. Italiensk tekstil, nam nam.

Planen for bloggen er jo å ha et sted å få posta alt av bilder, historier og ideer som jeg ikke får postet andre steder. Et dumpinghøl for digitalt avfall, rett og slett. Her er en selfie fra Randsfjorden som ikke kom seg gjennom det trange Instagramnålehullet. Innsjøen er det i hvert fall ingenting å utsette på. Skjegget er stelt, tekstilen er italiensk og det mysete blikket er forførende og sexy om jeg får si det selv. Ikke lett å si hvorfor dette blinkskuddet ikke nådde hele veien fram.

Likte du denne selfien fra Randsfjorden? Diskusjonen foregår videre i kommentarfeltet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg