Jeg har fremkalt masse gamle bilder :D

Jeg har fremkalt bilder – på den gooode gamle måten. Da er det mye moro som plutselig dukker opp. Som dette øyeblikket, fra en eller annen YouTube-fest tidligere i år. Jeg husker ikke noe særlig fra denne kvelden. Like greit, tenker jeg.

Her er et bilde fra turen min til Bergen sammen med Egil. Video fra turen kan du se under bildet. Det var en sykt bra tur, så jeg anbefaler å se filmen. Det er 24 minutter med ren glede.

Skaugumsåsen 2019!

Den årlige og vårlige turen til Skaugumsåsen trenger egen overskrift. Dette er for lengst blitt tradisjon. Vurderer å samle lesere og følgere og subs og alt som er til tur opp hit en gang. Det skjer sikkert aldri, men tanken er god.

Asker skjenk-til-skjenk er også en tradisjon der vi drar innom alle serveringsstedene i Asker; skjenkebevilling-til-skjenkebevilling. Vi hadde tidenes beste oppmøte i år – og satser på dobling til neste år!

Så malte vi noe grejer til Tons of Rock-festivalen, i bytte mot festivalpass. Det var gøy, det. Video nedenfor!

Jeg skal egentlig ikke poste dette bildet før filmen er ferdig, men jeg klarte ikke å vente. Det er jo ikke hver dag man får ta selfie med ordførerer i Odda. Det hele skjedde under Gullsnutten-turneen som jeg var så heldig å få være med på. Filmen er underveis også, men det går nok noen uker før den er klar, altså.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg