“RING POLITIET!” (vlog om graffiti, råning og urban utforsking)

Ny video! Se den! Så kan du lese og se på bilder etterpå hvis du ikke er drittlei.

Likte du filmen?  Da kan du jo vurdere å skrive det i kommentarfeltet mitt – så ser det ikke ut som jeg snakker med meg selv her. Ja, jeg vet at jeg har like mange lesere nå som da jeg startet med blogging i 2009; fire, fem stykker. Dere er fortsatt ekte mennesker!

Her er et bilde av Mikkal og Thomas nede ved veggen min på Skillebekk. Viktig å vise frem, og høste litt skryt.

Hvis du liker graffitifilmene mine – så har jeg laget denne også. Den inneholder mindre tulling, og mer tagging.

Smeller inn dette koselige bilde av Herman og meg også. Denne veggen er i Drammen (og så vidt jeg vet står piecen min der fortsatt.) Herman er fin fyr. Veldig kreativ og nysgjerrig. Jeg prøver å inspirere ham til å ikke gjøre noen ting slik sånn som meg. Da er det muligens håp for ham.

Christian gifta seg, da. Her er brudebildet deres.

Jeg tenker at det holder med tekst for nå. Det blir litt som å se filmen, og så lese boka etterpå. Bare omvendt. Eller noe sånt. Men husk å høre på podkasten vår “Gutter på 30” som handler om at vi er idioter som nekter å vokse opp.

Nå skal jeg klappe Rambo og sette igang med å klippe en ny video. Livet som influenser, ass. Ganske stress, egentlig.

2 kommentarer
    1. Hey, Halvor! Digger deg og innholdet ditt, du inspirerer menneksket jeg er og blir <3

      Har en kompis som har brukt veldig mye tid på å lage et album, han har tidligere produsert på engelsk men har gått over til norsk med et annet navn. jeg bare mener han fortjener mer plays og oppmerksomhet enn det han har fått, han heter hvertfall olje med albumet kommunikasjon(sjekk det hvis du har tid):))
      Dette skulle egt være en kort melding ;P men samme det, elsker deg, posemannen husk å hilse Rambo

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg