graffiti, tatoveringer & forlatte bygg

Dette er Egil. Han er kapteinen på podkasten vår. Den heter Gutter på 30, og du kan prøve den ut hvis du ikke allerede er mettet på podkaster laget av gutter på tredve.

Gutter på 30.

Spiller dart på dartspilleklubb.

Feelgood skrev om meg.

Ute og leter etter nedlagte greier vi kan krype inn i.

Fant noe nedlagte greier vi kunne klatre oppå.

Jeg blir bare mer og mer snaxy med åra.

Høyeste punktet i Asker; treet på Bergsåsen. Herfra kan man se helt til Gaustatoppen på en klar dag. Denne dagen var det overskyet.

Bak treet på Bergsåsen ligger NIKE-batteriet og gamle Rustan leir. Temmelig spennende er det ikke der, altså.

Etter tur i åsen ble det en liten safari for å se på gammel graffiti. Noen bør verne de greiene her. Lokal graffitihistorie.

Tullete gutter på vei til premierefest for serien Influenserne som jeg er med i. Det ligger på Dplay. Jeg er med masse.

Malte denne piecen for Kald Flamme og nye låta hans. Sjekk det ut HER.

Malte svært maleri utenfor Burger Joint på Aker Brygge.

Og lillebroren min Ruben konfirmerte seg. Dette høstet mange likes på Instagram, så jeg skal få ham til å konfirmere seg oftere.

17. mai ble feiret. Pleier å gjøre det hvert år, egentlig.

Litt graffiti sammen med Christian på lokale spotten hans.

Drikke litt rusbrus med gutta. Vi kjørte blændings hele kvelden. Det finnes video av det, men det kommer jeg ikke til å poste noe sted.

Jeg har en veldig ålreit lillesøster også, faktisk.

Så fant vi endelig et forlatt sted vi kunne surre rundt i. Dette er et gammelt smelteverk! Nå fungerer det som ypperlig location for amatørfotografer.

Så ble det en liten tur til Sprogruvene, da. Det ble jo det.

Sebastian i bakgrunnen der er som alltid guide når vi beveger oss rundt på “motsatt side av Oslofjorden”… Man skulle tro at Asker-folk og Nesodden-folk hadde beef, men så vidt jeg vet har det aldri vært tema. Vi digger hverandre.

Spro. Kan vel ikke gjøre annet enn å anbefale alle som liker storslagne rom inni små hull i fjellvegger å komme seg ut hit. Et utrolig flott sted, er det.

Mye av dette er også oppsummert på min YouTube-kanal. Blant annet i denne filmen. Jeg foreslår at du bare ser den, så slipper jeg å mase så jævlig.

Husk å sjekke meg ut på insta. Jeg er jo jevnt over temmelig kul på internett, så det er det verdt vil jeg si. Bare gjør det, så slipper jeg å mase så jævlig.

2 kommentarer
    1. Heisann, jeg sitter å ser på Influenserne på Dplay og lurer på hvilket kamera er det du går rundt å filmer med?
      Ser skikkelig snasent ut!

      1. Hei! Jeg filmer for det meste med Canon Legria Mini X. Dette kamera gikk ut i 2014 (!!) så det er ganske vanskelig å få tak i. Men det er perfekt for mitt bruk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg