JEG KJØRER BIL ALENE FOR FØRSTE GANG

Som noen har fått med seg, så skal jeg være med i en ny TV-serie på Dplay som heter Influenserne. I høst filmet jeg en del greier til piloten til denne serien, og nå som vi endelig skal begynne å filme på ordentlig kan jeg jo bruke dette materialet selv! Dermed blir det noen høstvlogs fremover. (Forhåpentligvis fungerer det som en digital forsinkelse av vinteren…)

 

Filmen starter med at jeg kjører bil alene første gang. Jeg snakker ikke så ofte om de virkelig personlige tingene, men dette med bilsertifikatet har hengt over skuldrene mine helt siden jeg var ungdom. Jeg er evig takknemlig til kjørelæreren min Carsten Ruus som hjalp meg gjennom denne prosessen.

Bloggere bruker snapfilter for å se penere ut. Funker ikke like bra på meg.

Rambo er jo ganske kry om dagen, da. Dagbladet-artikkelen om Influenserne omtalte ham jo som landets mest kjente katt.

De som kjenner meg vet jo at jeg er en ekte dyreelsker. Jeg har laget en sang om dette som du kan høre på Spotify. Den heter “Dyrene”. Her er noen bilder av meg med små babydyr.

Det siste der er for øvrig bilde av meg med vanlig babymenneske.

Følg med på bloggen og YouTube-kanalen min fremover. Det kommer mye greier nå! Husk også å høre på podkasten til Egil og meg! Den heter Gutter på 30 – og finnes der du hører på podkast og musikk.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg