HUSTYRANNEN!

Helgen startet med hyggelig besøk. Skjønner ikke helt hvorfor, men gjestene mine begynner alltid å rydde når de kommer hit……

Jeg slapp å lage middag også.

Selv står jeg såklart å følger med på sidelinja.

Det er ikke en bolle i ovnen. Det er taco-lefser.

Etter en nydelig middag, så stakk vi til Nationalteateret for å se Hustyrannen.

Jeg er sånn som går med sekk på byen. Fett….

Forestillingen var kjempebra, og jeg greide NESTEN å sitte rolig hele tiden.

Her poserer jeg med et kult hode!

Jeg har vært på båttur i helgen også! Kongen av Nesodden!

Det var knallbra, og jeg lærte meg et nytt begrep. Overgang! Overgang gjør at man kan kjøre masse og betale lite. Passer meg perfekt!


(Et par eksempler på billetter med overgang.)

ÅH! Jeg var blitzer på Torsdag!

Jeg tippet faktisk litt på kanten til å ha et liv i helgen.

NÆT!

21 kommentarer

Siste innlegg