BODYBAG

Søndag formiddag, klokken 12:01.

Jeg var i en bursdagfest i går, tror jeg. Så var jeg innom tre utesteder, tror jeg. Pratet om seriemordere til folk jeg ikke kjenner. Igjen. Tror jeg. Også prøvde jeg å rane en and, tror jeg.

Jeg spiste kebab, da. DET vet jeg. Dårlig ånde. Halsbrann. Auschwitz-mage. Damn you, Bislett kebab!

Så drakk jeg og Rambo litt cola for å finne formen igjen.

Hva gjorde jeg i går, egentlig? Rambo har ikke peiling.

Jeg tok meg en kaffe, og prøvde å reflektere litt.

Rambo ville også reflektere.

Også husket jeg hva jeg drev med i går.

Jeg skal seriøst kaste mobilen min, skyte meg selv i hodet, og la blodet vaske vekk mascaraen. Noen voldtok meg med mascara i går.

Jeg hater søndager…

Men jeg har fått meg ny stige, da.

Så svelget jeg skammen, og prøvde å pønske ut en plan for dagen.

Alternativ 1. Spoone.

Alternativ 2. Trene.

Hallo.

Livet mitt er så innholdsrikt…

41 kommentarer
    1. Kjære Halvor!
      Det var i allefall en fin stige, du bør henge’n opp på veggen eller no.
      Åja, du er pen sterk og kul og sånn

    2. Kan noen lage en fan page for deg eller må jeg gjøre alt her i verden?
      Du er en vakker vekst i guds have.

    3. Sv: kjente deg ikke igjen da, var så oppgitt over at jeg hadde kjørt heisen opp og ned 2 ganger i alle etasjer, var mer stresset for ikke komme for sent på den mappemetodikken, noe jeg gjorde, haha:D

    4. Samme her, satt og så på sidemann spille kabal, haha.. trengte egentlig ikke og følge med for broren min går 2.året så jeg får bare han til og hjelpe meg, lekende lett!

    5. Kjære Halvor. Jeg har desverre ikke hatt noe å blogge om de siste dagene, jeg har nemlig gjort en del ting. Og siden jeg har gjort så mye, i forhold til hva jeg vanligvis gjør, er jeg veldig sliten. Jeg har feks sett en fyr bade/rulle rundt i blod, blitt skremt av en sigøyner, og sett mennesker som snakket sammen. Det gjorde intrykk på meg. Jeg må rett og slett si jeg har lært mye i helgen. Jeg studerte hvordan en røyk brant, faktisk 2 etter hverandre, og fikk da også testet ut hvor lenge det er mulig å holde asketuppen intakt. Jeg så en kamerat spise sjokoladepudding, for så og selv bli forvandlet til en. Og jeg var på rave party, neo-rave faktisk. Der ble jeg merkelig nok angrepet av bier. Det er det ikke mange som kan si. Kansje du siden du sier du er hardcore raver, ikke vet jeg.
      Din helg hørtes litt kjedelig ut, hvertfall bursdagsfest, jeg hater bursdagsfester, det er sykt kjedelig. Tror egentlig alle andre en bursdagsbarnet misliker bursdagsfester. Jeg liker ikke å feire andre. Og nå synes jeg skikkelig synd på meg selv. I dag hadde jeg hvertfall ikke gått i bursdag. Oppdateringen din om sommer synes jeg derimot var veldig fin, det ga meg litt håp siden jeg så at du hadde gjort ting i sommer, så tenkte jeg “kan Halvor ha et liv, så kan alle,” det virket liksom som du har ett veldig spennende liv når du presset alt inn i ett innlegg, også lurte jeg meg selv til å tro at du sikkert hadde utelatt masse. Det var nok derfor jeg bestemte meg for å gjøre noe i helgen. Kansje det ble litt overkill når jeg tenker meg om, kjennes sånn ut hvertfall.
      Jeg vet ikke helt hva jeg synes om doors cover-band, da måtte det vært noe originalt, feks at du rappet sangene deres, som i rap music. Ikke rappe, som i å stjele. Eller så kunne du funnet rap tekster og sunget de på en helt annen måte, det tror jeg hadde vært virkelig kult. Kong Halvor`s “You hit me up” tekst:Tupac-hit em up, melodi: Rolf Løvland-you raise me up. Men uansett hva du velger som ditt løp, så lenge du er fornøyd, har du lykkes. Tap og vinn med samme sinn.
      Okay, mullah Krekar er kansje ikke dødskul, men han har helt sikkert manneballer. Kansje Siv Jensen er crab people, med manneballer, og en snuke!
      Tilbake til meg, jeg føler meg mer og mer hjerneskadet jo mer jeg skriver. Kansje jeg burde avslutte med å fortelle om mitt møte med Sigøynersatan. Før jeg begynner å fortelle, ville jeg gjerne få det på det rene at sigøynere ikke er aliens som jeg tidligere har hevdet, men de er helt klart djevelens håndtlangere.
      Jeg skrev en skikkelig bra gjenfortelling, men føler meg veldig rar i dag, så jeg slettet det igjen. Plutselig så leser han bloggen din, og dreper meg neste gang han ser meg på gaten. Eller gir tilbake den ødelagte lighteren. Jeg syns han var litt usakelig, når det gjelder gaver så trodde jeg det var tanken som teller, og jeg hadde intrykk av at de likte søppel.
      Dagens dilemma:
      Jeg er passe skuffet over min bloggen min i dag, jeg har skjønt at jeg må velge mellom å ha et liv, eller å ha en blogg. Begge deler er jo verdt like mye. Så hvis jeg kommer til å bestemme meg, så blir det nok vanskelig.
      Nå har jeg brukt mange timer på dette, ikke bare på dette, men på andre ting også. Håper det er helt klart at jeg hadde masse å gjøre i helgen og har masse venner. Og er mer sliten nå, enn når jeg begynte å blogge i dag, så nå skal jeg legge meg. kansje jeg gråter meg selv i søvn idag. For variasjonens skyld.
      Jeg venter spent på neste hjemmeside oppdatering. I dag var det vanskeligere å avslutte enn å begynne blogg innlegget faktisk. I dag varmet jeg en “gorby” pirog med tacosmak i microen, men jeg åpnet den først, det skal man ikke gjøre, den skal varmes med papir. Jeg håper dere sover søtt, du og Rambo, og at dere har en fin-fin dag sammen imorgen!

    6. Det å gå inne med sko er vel ikke særlig pent, de skal jo stå i gangen på en pen plass der! Sokkelesten er det som er inn nå! Jeg møtte dennen anden du ranet, og han var meget rystet over hendelsen, den skjønte ikke helt hva som hadde skjedd, meget forvirret, så forvirret at i det han gikk hørte jeg han mumle, ingen anmeldelse! Så der hadde du flaks kjære Halvor 😛

    7. Kjære Halvor. Hvem er egentlig denne “navnet mitt er skikkelig stygt”? Jeg har en teori; du har utviklet Schizofreni og denne personen er egentlig deg? Ellers så synes jeg det er utrolig kjipt at denne personen ikke gidder å linke til bloggen sin, siden den virker EKSTREMT “interessant” å lese.

    8. Kjære Halvor. Du er pen, sterk og kul, og jeg sier kun dette fordi jeg er homo og lettere betatt av deg. Faen, nå har jeg freaka deg ut maks allerede. Men det jeg skulle si var at du burde teame opp med Linnéa (kjendisen) på søndagene, virker som om dere har det like ille de dagene, have fun!

    9. navnet mitt er skikkelig stygt:

      Haper du fikk bildet av han som rullet rundt i blod. Sikkert en jeg kjenner. Rave sier du? Liker rave. Har rave`a med kroppen full av blod. Fikk spoone etterpå!

      Jeg gjorde seriøst ikke noe annet i sommer, så burde nok begynne å rappe. Tupac, Doors, ish. Det blir nok ganske bra. For øyeblikket, så går jeg bare rundt å nynner på denne. http://www.youtube.com/watch?v=3zl_D-WkDAw

      Du prater om at bloggen din står i veien for en normal levestil. Altså, det er jo en grunn til at alle bloggere syter over sin mangel på liv, da. Og jeg selvfølgelig. Jeg oppdaterer bare hjemmesiden min, men fortsatt… Lite liv i sikte, gitt. Jeg gråter meg stadig til søvn, forresten…

      Halvor.

    10. Jeg har bursdag idag. Kan du spise en bislett kebab for meg, danse en oreo dans og noe annet jeg ikke kan gjøre her for meg? Takk.
      Nå begynner jeg å bli gammel.

    11. Hva har jeg sagt om å gå med sko inne, Halvor? Også når bestemora di har gjort rent og greier også ‘a. Og HVA har jeg sagt om “partytrikken”. Det er slemt gjort mot alle de andre på trikken. Hører du?
      Sånn, ja. Gråt litt nå, så skal du få trøst etterpå. <3
      *Nebbepånebbettil* (lol).

    12. Kjære Halvor. Jeg skal til Oslo i morgen! Skal være der nesten hele dagen, unntatt på formiddagen. Faktisk. Du er tøff.

    13. Nå sutret jeg men så kom aldri siden der jeg bekrefter sutringen opp, så nå må jeg sutre igjen.
      Jeg ser at du har oversett at din beste faste leser ever lissom skrev at hun hadde bursdag idag. Nå er jeg så skuffet at jeg nesten “dultet” deg på facebook. Tenk så bommert DET hadde vært.
      Fy.

    14. Ja, tydeligvis vil ikke hjemmesiden din la mine ord slippe til så lett.
      Uansett, siden du tenkte Kebab + bursdag = meg idag så er det greit. Du husket meg, jeg var ikke glemt. Da er jeg fornøyd, dog litt skuffet fordi du TRODDE du hadde sagt gratulerer. Slikt kan man ikke bare tro.
      Spis en kebab for meg så fort som magen tillater det, helst ser jeg at du spiser en kebab tallerken.
      Dagen min, flott! Tenk 23 år å skryte over. Har tuslet rundt i store deler av storbyen i Israel. Men lykken er ikke fullkommen før på lørdag. Da skal det drikkes! Woho!

    15. kjære Halvor!
      Du er pen,sterk og kul
      *HVORTI SKAL DU PASSE GANDALF IGJEN ? <3 VI BARE ELSKET VIDEOENE AV DERE TOOO . HAN ER ETT MATVRAK . PUSUR 3. DU HAR SYKT KUL BAKGRUNN.

    16. Fy faen for en meningsløs blogg du har. men det er bare derfor jeg er avhengig av å gå innom hver gang du har skrevet noe nytt om hvor lite du gjør :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg