MALER GRAFFITI + OVERRASKER EN KOMPIS MED NY JAKKE!

[reklame+konkuranse] Jeg skal lage noen filmer i samarbeid med Klarna i høst – hvor jeg gjør det jeg alltid gjør, samtidig som jeg tester ut Klarna sine betalingsløsninger og Klarna-appen som gjør alt mye smooothere 😉 Jeg har noen ganske koko filmer underveis her – så det er bare å glede seg! Sjekk første videoen under bildet!

Hvis du vil bli med i trekningen av en morgenkåpe – slik som den jeg har på bildet – så skriv i kommentarfeltet hvorfor det er smoooth å handle med Klarna!

2 kommentarer
    1. -Er du i need for en hemmelighet!

      -Da skal du få vite en finurlighet, trenger du å fullføre en betaling, bruk en app og sett på nedbetaling!

      -Selvfølgelig er du sikker når betaler, kjøps-sikkerhet har du uansett hvordan du betaler!

      -Klarna gjør det lett å returnere så spar nå dine gryn hvis du ikke får varen, ta kontakt med klarna, de tar hånd om saken, pengene dine er trygge,Klarna er lø på det, dette vet jeg for Kong Halvor har gjort meg klar på det!

      -Ikke tenk på fakturaer og nettbetaling, klarna-app minner deg på om du Snoozer din betaling..

      -Sant skal sies, ikke mange ting er like smoooth som Rambo, men med denne app kan du kjøpe ting uten å trekke konto. “gratis” varer er smuud som bare det, si at plagget ikke passer og du kan returnere det..

      -Vi alle har lett etter en gammel Kvitto, men alle varer som blir kjøpt med klara, hør på hva jeg sier, at de blir lagra. du trenger ikke lete, de er alle her, oversikten kan gjøre deg til millionær.

      -Ser du kanskje sokker til 800 kroner, det kan hende du får noen aggresjoner, dette er ikke noe de kan hjelpe deg med, men de gjør absolutt alt smooothere!

    2. Jeg er ikke på leten etter en hverdag som er smooth lenger. Får nå «med klarna» er alt smooth og det er så godt atte!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg