1 DAY @ THE OPERA

Det var i tre-tiden på lørdag, at jeg og Christian bestemte oss for å spise frokost ute i sola. Ingen av oss hadde vært på operaen før, så forventningene var store da vi dro mot Oslos marmorbelagte, dumme, hvite fasade-bygning-kloss for å konsumere mat i det nydelige sommerværet.

Hei, dere som bor på bygda! Nittedal åsånn. I Oslo, så har vi FLYVENDE HUS!

Og brukte hus kaster vi i vannet!

Vi satt oss ned å spise. Jeg er forresten dritkul, også har jeg gigastore manneballer.

Det var et lite problem da, med turistene som skulle ta bilder av meg hele tiden. Kun fordi jeg er dritkul og har gigastore manneballer.

Heldigvis kom det noen vekter-bitches og kasta de forbanna turistene vekk fra den dumme, hvite operaklossen.

Også møtte jeg en hund!

Jeg hilste på den, før vi dro videre.

Sommerstemningen var på topp! Fra opera-broen kunne vi bevitne Oslo-ungdommen, mens dem koste seg i sola med litt heroin.

Vel, noen stresset mer enn andre. Her har en uheldig fyr mistet all heroinen sin på bakken i alt stresset, på vei hjem fra sommerferie. Jaja, det kan skje den beste…

Selv byens vektere tok seg en pust i bakken.

Så dro vi hjem, og gjorde litt hagearbeid i hagen min.

Det ble ganske mye hagearbeid…

20 kommentarer

Siste innlegg