RUCKUZ

Igår var jeg på konsert med masse ninja-gangstere som heter Wu-tang Clan. På vei til sentrum scene, så fant jeg et postkort i en dam full av piss.

Kult.

Men jeg har vært på Wu-tang konsert før da. På Frognerstadion. Ser dere meg?

Forresten, så er jeg dødskul, også har jeg skikkelig macho baller.

Wu-tang består av sånn… Tjue ninja-gangstere eller no.

Også prøvde jeg å ta bilder av meg selv, men det var helt håpløst.

Jeg skylder på kebab. Bislett Kebab lurte meg til å spise kebab tidligere på dagen. Forbanna kebab ass. Burde blitt skutt!

Men så filmet jeg litt isteden.

Også prøvde de å ta en Mira Craig, bare at de faktisk klarte det da.

Kult, lism.

Og når konserten var ferdig, så prøvde vi å dra på byen for å sjekke opp masse damer åsånn. Men så er det jo bare gamle afrikanere som er på byen i Oslo på mandager. Jeg stelte meg opp langs veien, og prøvde å selge meg i stedet.

Noen som er keen på å kjøpe?

Tirsdag morgen. Jeg har spist pizza, og drukket en halvannen liter med Cola, men ingenting funker.

Jeg skal seriøst SKYTE den kebaben…

 

10 kommentarer

Siste innlegg