Nashville Pussy

Etter å ha møtt Ida igår, så stakk vi hjem igjen til meg for å slappe av. Alle mine siste ukers tanker fikk plutselig utbrudd og vi avverget en liten krise ved å legge oss istedenfor å vanke mere oppe. Like greit. Jeg sovnet etter ca et minutt og ble der til den J*** klokka ringte idagtidlig. Ikke at det egentlig har noe å si. Jeg sover jo videre en halvtime før jeg står opp uansett. Denne gangen skulle jeg jo også rekke et sykehusbesøk, så greit at Ida også var her, så fikk jeg litt hjelp til å stå opp.

Rakk å kjøre i meg et par perfekte speilegg før jeg hitta til bussen. Ida bor langs veien, så hun tok følge.
Etter lang venting på Aker kom endelig legen. Jeg hadde egentlig ikke peiling på hva som skulle skje, så jeg var forberedt på narkose. Hadde det skjedd, så hadde jeg vel egentlig kost meg over det. Har hatt narkose før og siden da har det alltid vært min mal for ultimat avkobling. Sikkert en fordel at jeg ikke tester dop… Men narkose ble det ikke.

Legen ba meg få av buksa. Brukte under to minutter på juvel-titting, og sendte meg hjem igjen med en giro og beskjed om å holde kuken rolig. Greit nok, men det betyr enda mer venting og tenking frem til jeg kommer fremst i en kø jeg ikke vet hvor lang er, for å fikse noe jeg kanskje kan fikse sjæl med en saks og noe q-tips.. Tror jeg venter på fagfolka, but still…

Fortsatt trøtt og smånervøs dro jeg til jobben der køen venta på meg. Det vil si; ingen morgenkaffe og ingen tid til å bli menneske. Det første som skjer er at jeg må hjelpe en gammel mann på en datamaskin. Her svimer mannen av samtidig som jeg hjelper han, og jeg får hentet vektere til å hjelpe meg. Selv får jeg nesten panikk av opplevelsen. Sammenligner mannen med min egen Bestefar og ydmykelsen som gammel og måtte bli tatt hånd om på et gulv, av drittunger som har levd en kvartdel av livet ditt. Det gikk heldigvis bra med mannen som vistnok hadde diabetes, men hele hendelsen ga meg heftige nerver og mestparten av dagen ble ganske prega av dette.

Etter jobb kom jeg meg hjem og møtte Ida. Etterhvert kom også en gammel venn av meg, og vi har slappa av. Blitt mennesker sammen og sett film. Etter at Ida stakk har youtube stått for underholdninga for meg og kompissen min. Nå har han også dratt og jeg håper jeg greier å slepe meg i seng så fort jeg er ferdig med å syte på internett. Greide ihvertfall å holde meg unna Mæckern idag, og “føler” meg bedre allerede. Selvom det kanskje er lett å si første dag man prøver å endre noe.

bilde0034

Først et random bildet av meg som sover. Veldig merkelig, for mobilen min er full av bilder av meg som sover og jeg tar dem jo ikke selv. Spesielt, Kan også være bakgrunn for å ha skikkelig noia, men tror jeg later som ingenting og ler av det isteden. HA HA AAA HA!! joa…

bilde0052

Fet skive jeg fant under en kjapp musikksjappe-tur. Lurer skikkelig på hva dette er ass. Kjøpte den dessverre ikke, men så ut som noe metall greier. Angrer egentlig litt på at jeg ikke kjøpte den nå.. Evt stakk av med coveret. Musikken suger jo sikkert uansett:)

bilde0057

= Oslo selger som slapper av i formiddagssolen. Med en 50 lapp veksel i hånda og bladene klar for salg er det tydligvis selvbetjening.

Ikke gjør dumme ting folkens! Det lønner seg ikke. !! Pass også på ikke tenke for mye på ting når dere er alene. Det er farlig.

GOD NATT!

9 kommentarer

Siste innlegg