Hotell Briskeby!

Før jobben igår måtte jeg sette litt penger inn på kontoen min.

Jeg er glad i penger, men altfor glad i å bruke penger. Dessuten var det DØDSirriterende at jeg telte feil og satt inn 9800,- istedenfor 10.000. Kan tenke meg at dama bak kassa lo godt da hun skjønte at jeg ikke kunne blad opp 10.000 engang.

Pappa har et motto om å alltid ha mer inntekt en utgift. Det klarer jeg helt fint ikke.

Så nærmet det seg jobbslutt og superfest med alle mine venner. Vi har ikke kjøleskap på jobben, så pleier å lage et selv.

Det endte med at hele festlaget dro på et slags nachspiel hjemme hos meg, som endte i normal tid rundt klokka 8.

Så skulle ble folk trøtte, og på tradisjonelt vis åpnet jeg hjemmet mitt for dem som trengte et sted å sove.

Finner du noen gjester?

Jeg våknet idag tidlig med denne flotte gjengen i samme seng. Ålreit det!

Så spiste vi pizza på Pancetta og drakk 3 liter cola hver. Registrer søppelhaugen min. Den vokser litt og litt for hver dag som går.

Mens jeg ryddet, så tok venna mine initiativ til å sove litt til.

8 kommentarer

Siste innlegg