Lenge leve arbeidsløsheten!

Etter en vellykket tur på Elexia, så jeg og vennen min vårt snitt i å hustle posten for flere sparebøsser. Dette skal være vårens store trend. Det er viktig at ALLE har fotballsparebøsser fra Posten.

Ser ut som en fotball. Er en sparebøsse. ……………….

Fantastisk.

Så kom jeg hjem igjen, og som vanlig hadde jeg glemt å låse døra.

Det resulterte i at denne bomsen fant veien inn i varmen.

Jeg fikk han til å ta et bilde av meg og den nye sparebøssa mi.

Nå skal jeg få han til å rydde litt her, sånn før vi entrer Oslo sentrum. Tenkte å redde livet til bomsen ved å skaffehan en slik trendy fotballsparebøsse!

Lenge leve arbeidsløsheten!

lol<3

9 kommentarer
    1. Ey! Hvor mange sparebøsser har du egentlig nå? Burde jo egentlig arrangere konkurranse sånn at jeg kan bomme et par av deg! 😉

    2. Har brukt et par dager tilsammen på å lese igjennom bloggen din(nei, jeg har ikke alltid et liv jeg heller.. hehe), og jeg må bare si at jeg digger den! Den har forandra seg litt siden starten da! 🙂
      Er det gratis å få slike sparebøsser altså?

    3. HELT seriøst.
      Ved å se den filmen har du gjenopprettet troen min på gutter.
      Jeg vet dere hater det, men GUD SÅ SØTT!
      Det er en såpe, for Christ sake! Og du er i ekstase!
      Hjertet mitt smelter.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg