INNLEGG NR. 201 – R.I.P. KONGHALVOR.COM

Jeg har lenge gått og tenkt på bloggen min og i hvilken grad den fortsatt trenger og eksistere. Jeg har ikke hatt det så greit i det siste, og selvom jeg tøyser mye med det her på bloggen, så er det faktisk en del faktorer som bryter meg litt ned i det virkelige livet også. Jeg har nylig begynt hos psykolog igjen, noe som hjelper meg med å lette på trykket, og i den forstand har jeg ikke lenger et like stort behov for å tømme hodet mitt her. Jeg har dessuten begynt på medisiner som sløver meg en del ned, og minsker kreativiteten min kraftig.

Jeg har hatt en morsom tid som blogger. Jeg har fått muligheten til å møte masse bra mennesker, som jeg aldri hadde blitt kjent med ellers. Dere som har fulgt meg, lagt igjen kommentarer og generelt holdt inspirasjonen min oppe! Jeg ser på dere som mine venner, og jeg har tatt meg selv i å legge mine virkelige venner til side for å kunne prate med dere i kommentarfelt og på facebook isteden. Jeg føler at dere alle har holdt bloggen oppe sammen med meg, så lenge.

Vi har snakket om speilegg, bading i maling, julebrus og juleHAT, katter, pitbull-rotter, arbeidløshet, tiltaksproblemer og mennesker vi generelt ikke har mye til overs for. Vi har snakket om daglige hangovers, hvordan man skal reparere dem, og hvordan man lettest gjør det med junkfood øl, øl og øl.

Det har ironisk nok vært gode tider folkens, og jeg ser meg sterkt nødt til å mimre igjennom et par raske bilder.

Her er det FØRSTE bildet jeg la ut av meg selv på bloggen. Idag har jeg lagt ut 1267 bilder på 201 innlegg.

Jeg begynte fort å spøke med tittelen min. Good times!

Vanene mine har vært en stor gimmick på bloggen min! Egg, julebrus, katter og junkfood er bare noe av det som har gått igjen.

I det siste så har også en viss mengde frosker sneket seg inn i samtlige innlegg.

Jeg har posert i dusjen.

I et tre.

Foran en sykkel.

På sykehuset.

Og på Skedsmo.

Jeg har snakket mye om rottene mine Svarten (r.i.p.) og kjære gråen.

Jeg og Gråen knyttet nære bånd etter at svarten brått ble revet fra oss.

Jeg har ikke likt så mange ting!

Men jeg HAR laget flere rare filmer etter en fuktig kveld på byen!

Hahaha, noen ganger har jeg lurt på hva jeg eeegentlig har drevet med.

Det gjelder dette bildet også forsåvidt!

Det har vært en morsom tid, folkens! Dessverre så må en gang alt komme til en ende, og etter samtaler med psykolog, bekymret familie og venner, så legger jeg herved ned bloggen min. Jeg sletter den ikke, da jeg naturlig nok vil ha valuta for mine 500 kroner (.com), men oddsen for at jeg skriver her igjen er nok ganske liten. Ihvertfall slik jeg ser det nå!

Ønsker dere alle en god påske, og et godt liv frem over. Det er DERE som fikk detta mulig:)

Hilsen Halvor Harsem, mannen bak Konghalvor.com.

52 kommentarer
    1. Hm ..
      Jeg tar meg i å håpe at dette er en aprilsnarr ..
      Jeg liker bloggen din, den får meg alltid til å le, når jeg har en dårlig dag. 🙂
      Du er en kul person, og jeg har lest bloggen din siden den dagen jeg begynte min egen karriere på blogg.

    2. Så lenge det er det beste for deg, så tror jeg de fleste er enige i valget ditt, selv om vi selvfølgelig kommer til å savne deg.

    3. Dumt, siden jeg akkurat har begynt å følge med på bloggen din.
      Vel vel, jeg håper jo du blir svak og begynner å skrive igjen, da…. Evt blir gjesteblogger i en annen blogg, for eksempel.
      Og forresten, for at du ikke skal drite i kommentaren min; Du er kul!
      Og jeg suger ikke!

    4. ååå nei :// det var leit da! digga jo bloggen din!
      men skjønner det jo når du skriver hvorfor du skal slute.
      så.. lykke til med alt videre, hehe.
      🙂

    5. Jeg er glad for at det er første april, hvis ikke hadde jeg blitt sur. Sånn skikkelig *løpe inn i veggen til jeg besvimer i mitt eget spy, mens jeg vræler og griner til stemmen min høres ut som ei 80 år gammel kjerring med KOLS* Så det så!

    6. tror nesten jeg trenger psykolog og, når jeg innser at jeg har sett alle disse bildene før. liker at du hører på rusko btw!!!

    7. Ok…OM, du slutter å blogge, slutter flere å blogge! Om du slutter å blogge, tar folk selvmord. Om du slutter å blogge, mister mange inspirasjonen sin. Om du slutter å blogge, er det ikke flere bra blogger igjen å lese. OM dette er en aprilsnar, jaa det er jo 1. april i dag, blir jeg sint på deg. Men jeg fortsetter å lese bloggen din, selv om jeg ikke vil innrømme det.
      Håper du ikke slutter å blogge…?
      <3 ?

    8. Kjære selvmedlidende lille mannfolkkjøtt……….:-)) Jeg kan stryke deg på hode når du er dopet av piller og gå på date med rotta di, MEEEEEEEEEEN du skylder meg et påskeharebildet.
      Jeg fortjener det og ettersom jeg har hært er påskeharen full av det og jeg er klar til jakten.
      JEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDEJEG VIL HA PÅSKEHAREBILDE
      JEG BARE ROCKER LIKSOM……Tssssssss….:-DD

    9. nei ;o du har så fet blogg .. jævlig trist, menmen, respekterer valget ditt .. kjipt ;s
      forresten: du er kul 😀 sier det ikke bare sånn at du ikke skal drite i komentaren, for du virker faktisk kul.
      sorry, for at jeg ikke har komentert før, men har lest bloggen din en stund alikevel.
      kommer til å savne bloggen. håper du komme tilbak en gang.. lykke til videre og god påske 🙂

    10. Det var synd, nå som jeg endelig har fått øynene opp for bloggen din. Men lykke til videre og god påske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg