Et innlegg om ost, vin, champagne og kebab.

Jeg har sluttet å gå ut, nettop fordi jeg ikke GREIER å gå. Jeg spiser ikke lenger. Sover ikke lenger. Tenker ikke lenger. Jeg skjønte at jeg trengte en forandring, og startet helgen med å lage en GOD frokost, sånn i 16:00 tiden.

Dessverre, så ble jeg altfor opptatt med å posere med maten, så jeg GLEMTE å spise den…

Men PLUTSELIG, så fikk jeg invitasjon til ost og VIN kveld, da!

Det var veldig hyggelig. Vi hørte på klassisk musikk, drakk vin og smakte på ost. Sånn sett, så fikk jeg jo spist alikevel. JACKPOT!

Og jeg er fullstendig klar over at jeg ser litt retard ut, men vinen jeg drakk hadde antydning til BLYANT, så det var nok grunnen. Jeg visste ikke at man kunne lage vin av blyant, men imorgen, så vet jeg hvem som skal invistere på tegnesaker!

Så kom PLUTSELIG champagnen inn i bildet! Eller.. Den kom faktisk UT av bildet! Det som er bak på veggen der.

Med champagne og et anlegg til 150 000, så ble fristende å sette på musikk av den mer post-moderne sjangeren. Ost og vin folkens, fristelsen vant!

Vin med blyant, folkens. Dette bildet har ingenting med alkohol å gjøre. Jeg ble blyforgiftet!

Jeg brukte hodet, og kulan litt på å ta bilder (les: glemte). Istedenfor, så var jeg effektiv, og besøkte Dattera, Ingensteds, Babylon OG en privat bursdagfest iløpet av et par timer. Sistnevnte fant jeg da jeg spaserte alene mot Bislett Kebab for å ødelegge kroppen min. JA, jeg er en sånn som går alene inn til fremmedes bursdagfester! Til gjengjeld, så ble jeg bedt om å gå igjen etter 5 minutter. Kursen blei dermed rettet mot Bislett igjen.

Jeg skjønner IKKE hvorfor jeg drar hit hele tiden. Altså… Natt-kebab er liksom mitt dop, da. Kroppen min MÅ ha kebab, selvom jeg VET at jeg ikke takler den! Jeg veier sikkert ikke så mer enn 20 kilo, og burde ikke få servering der! De som jobber der må jo se selv at jeg ikke kan spise min egen kroppsvekt i kebab. HVOR ER POLITIET!?

Aaaa, såklart! De bare henger rundt å syter og klager på hvor nerder de er hele tiden. Akkurat! Ser jo den da, stakkars low-lifers.

Men ihvertfall, da!

Her spiser jeg kebab! Eller…. Jeg var som vanlig mest opptatt av å ta bilder av kebabben, men kroppen min forteller meg at JA, Halvor! Ja, du spiste KEBAB! DRITTSEKK! FORBANNA DRITTSEKK, sier kroppen min!

Når jeg har spist kebab, så er jeg meg selv lik. Jeg blir SERIØST avhengig av HEROIN, når jeg har spist kebab! Jeg HATER kebab. HATER KEBAB! Se her! Her viser jeg kebabben hva jeg synes om den! HOREKEBAB!!!!!!

Huff, jeg blir trist av meg selv…

Iløpet av helgen har jeg ikke oppnådd noe som helst. Hvis du vil donere bort noen livskvaliteter, så taes alt imot med takk. Pengene dine, kona di, livet ditt. You name it!

Takk……..

9 kommentarer
    1. Kebab er jo EPISK nattmat. Her i byen dør man ikke av å spise det heller.
      Hvis du kommer til Rogaland i sommer skal jeg spandere en skikkelig kebab på deg. Og en øl. Date?

    2. Du kan få leksene mine, eller min (i øyeblikket) manglende apettitt på kebab – spiste to på en kveld natt til første. Credz?
      __
      PS: gi meg fem minutter, så e eg giret på kebab igjen. chill..

    3. Som du ser, har jeg gitt min stalker, Espen over på deg. Han sa han også liker kebab —> VIPS, dere er soulmates!!!
      Bare hyggelig.
      <3

    4. Fi fæn, oslokebab skal man ikke kimse av. I “kebaben” her på landet ække sauen dau engang.
      SV: neste gang DU vandrer gatelangs uten mål og mening, bør du finne Kurt. Jævelig ålreit type. Men jeg er seriøst ordentlig lei meg for at vi ikke møtte på hverandre. Hadde vært kult!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg