TILVÆRELSEN pt.1

HVA gjør du, når skoene dine så sine siste dager i 1993?

HVA gjør du, når du har tidenes MEST mongoloide og ulydige hårsveis?

HVA gjør du, når du har like mye penger som en FISK, og alle regningene bare hoper seg opp, og hoper seg opp, og hoper seg opp?

Og HVA gjør du, når du bare har lyst til å skyte av deg HODET fordi du er norges mest tiltaksløse IDIOT?

JO!

Du bare stikker ut i hagen, kler av deg klærne, og later som du KLIPPER GRESSET selvom du egentlig bare tar noen HERLIGE frekke baris-bilder! Med gressklipper såklart.

Livet duger, når man har gressklipper, hage og selvutløser <3

11 kommentarer
    1. Kjære Halvor. Du er digg i barisen. Du ser sterk ut, litt som en gud. De blå freshe buksene dine er sinnsykt kule, og passer sykt bra til de pene øynene dine. Da jeg så det siste bildet tenkte jeg bare shit, Halvor er digg lzm.

    2. Jeg prøvde,men det funket ikke.. regningene er der enda,hårsveisen er mongo og skoene er det ikke stort å si på. Er det fordi jeg ikke har selvutløser? Elr er det fordi min gressklipper faktisk er elektrisk? elr..kanskje fordi jeg ikke har noen hage,bare en bakgård. Tipper det så passe teit ut med en toppløs jente,et mobilkamera og en gressklipper midt på parkeringsplassen..

    3. Hvis du trenger en frekk og freidig dame som gjerne lager mat til deg, børster håret ditt og poserer i barisen sammen med deg, så bare ta kontakt!

    4. Kjære Halvor 🙂
      Du virker litt sånn … guddommelig der i barisen din.. teehee..
      bloggen din er kinda awesome =)
      og nei, jeg skrev det ikke bare for å være lydig.. jeg skrev det fordi jeg er superærlig 😀 (akkuratt nå.. )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg