ASKER POWERBOYS

SE! Idag så jeg en død fugl =)

Men uansett da.. Igår var jeg på fest i Asker, og det var faktisk en ganske lærerik opplevelse! Jeg spilte blant annet litt øl-biljard. Her skal man skyte øllen ned i et av hullene.

Og mens de andre fjernet knust glass fra biljardbordet, så lo jeg godt, og tok et par runder med flipperspill.

Deretter pumpa jeg litt muskler. Ingenting slår en kald øl under treninga!

Plutselig skulle alle guttene kle av seg og trene intimt med hverandre.

Jeg kler alltid av meg på fest, uansett, så det gjorde meg ingenting.

Her øver vi på biljard, forresten. Vi begynner å bli ganske flinke <3

PS: Jeg må slutte å ta kamera med på fest. Jeg holdt SERIØST på å skyte meg selv, da jeg så på bilder idag…

Kvelden kan strengt talt oppsummeres med denne filmen. En helt normal fest i Asker foregår nemlig AKKURAT slik.

Haha, de politifolka ville GARANTERT være med og trene med oss.

Deretter tok vi en taxi til byen, slik at vi kunne kaste oss foran en t-bane. Her sitter vi og venter. Planen var å lage en sykt kul videoblogg.

Det kom dessverre aldri noen t-bane……………………………………………………………………

14 kommentarer
    1. Rawrr, hva heter kisen nederst på femte bilde?
      Tenk deg, Halvor… Vi tre i en trekant sammen en het sommernatt.

    2. Alltid korselig med en skikkelig fest da:P Hmmm.. kan vel alltids diskuteres om det er smart å ha med kameraet eller ikke. jeg mener.. er det bedre at du våkner en morgen å ikke husker en dritt av hva du gjorde kvelden før?

    3. Hehe (:
      Fortsetter å kommentere om du kommenterer på min !
      Fylla har skylda, men hvem har skylda for fylla ?

    4. ODA LOUISE: Får jeg óg 100 spenn om jeg utgir mitt fulle navn SELV? (sett penger inn på konto: 9713 34 13263) hohoho..
      HILDE: Du er sikkert NAM sjæl 😉 23 MANN ASKER/OSLO… hohoho
      SOFSEN: Grrrr.. <3
      KINGKONG: Vi får ta en treningsøkt igjen snart syns jeg...og glassbilljarden går alltid zykt bra lizzåm! <3

    5. Det skulle vaert skuddpremie paa folk som han i gront. Takket vaere ham klarer jeg naa ikke aa konsentrere meg om aa lese til eksamen imorgen. Det er nok noe av det styggeste jeg har sett <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg