MONEY 2 BLOW

– Dette er et innlegg om konsumering av billig vin, en varm sommerdag i 2010. Det benyttes også kledelige klær, og en bunt med penger. Rapmusikk kan forekomme.

Gleden av å ha alt for mye fritid, er friheten til å kjøpe polets billigste hvitvin. Midt i uka. Midt på dagen.

Et kledelig antrekk er viktig, når opptrekkeren bryter seg igjennom korken, og duften av billig hvitvin siger ut igjennom flaskens åpning.

Skål!

Vi løfter glassene høyt, før vi påstarter alkohol-konsumet. Denne varme sommerdagen 2010.

Når man sitter inne og konsumerer billig hvitvin, midt på dagen i et kledelig antrekk, så er det viktig å ikke glemme middag. Til middagen, så passer det bra med rødvin. Gjerne polets billigste.

Ingen skal si noe på manerene til Christian. Han kommer nok fra et godt møblert hjem.

Skål, Christian!

Vi koser oss med maten, mens vi hyller den gode ideen om å drikke billig vin. Midt i uka. Midt på dagen.

Nei, ingen skal klage på humøret denne varme sommerdagen i 2010. Vi setter på litt fortreffelig musikk, og tar frem litt Frogner-snacks. Jeg tror alle kan være enige om, at det ikke finnes noen form for tvil rundt alkoholprosentens treffsikkerhet, i dagens konsumerte alkohyler.

Deretter blir pengene lagt på bordet, slik at vi kan studere dem, nyte dem, og finne nye detaljer på dem.

Midt i uka. Midt på dagen. Det er slik man underholder seg selv, som arbeidsløs lasaron på byens beste vestkant. Man klager kanskje over et verdiløst liv, men hvem vet? Kanskje det er nettop dette som er liv? Jeg vet ikke. Jeg vet bare at jeg ikke eier tiltak, og at vinmonopolet på Briskeby er 200 meter unna leiligheten min.

Jeg må fortsatt finne pistolen min.

16 kommentarer

Siste innlegg