BRUSHING THEM TEETH

Les denne først, så blir du litt ekstra dum idag. Til gjengjeld, så forstår du opphavet til dagens innlegg. Et innlegg som er minst like teit som det forrige. Takk.

Det var en fin tannbørste som jeg fikk i posten, denne ellers triste februarmorgenen. Men ingen ting varer evig, og i den siste tiden, så gjorde ikke tannbørsten noe særlig til nytte lenger. Faktum er at tenna mine ble verre etter å ha brukt den. Kanskje ikke så rart etter et halvt år med elendig baderoms-hygiene, titalls sikte-uhell, og en skitten festival-uke på Roskilde.

Så leste jeg at man ikke skal bruke en tannbørste i mer enn to, tre måneder max. Uansett hvor fin den er. Selv om jeg bare pusser tenna èn gang i uken, så samler det seg nemlig opp bakterier. Fra dassen og sånn! Etter et halvt år, så kunne jeg jo like gjerne pusset tenna med dobørsten, og jeg må jo si… Jeg er ikke keen på å pusse tenna med noe jeg har løsnet opp fyllebæsj med. Ser dere DEN eller?

Så jeg kjøpte meg en ny tannbørste. Ingen design-winner, men i følge reklamen, så skulle den visst være spenstigere enn de fleste normale mennesker.

Det var på tide og pusse tennene…

33 kommentarer

Siste innlegg