ØYAFESTIVALEN 2010. Iggy Pop, M.I.A. og noen apekatter.

Jeg stresset ganske bra igår. Jeg visste ikke om noen andre med Øya-pass, og var redd jeg måtte henge rundt alene. To timer før jeg skulle dra, så fikk jeg heldigvis invitert meg selv opp til Linnèa. Her satt vi og så på at en bergenser lå i sofaen og sov, før vi stakk til trikken. Kartet på trikkestoppet var ganske interessant Det ble nesten slosskamp da alle kranglet om hvor de bodde.

Jeg synes ikke Øyafestivalen er verdt totusen kroner, men Iggy Pop er verdt titusen. Jeg kom akkurat frem i tide, da konserten hadde startet. Presset meg så langt frem som mulig, og digga på.

Det var dødskult og se Iggy live, men jeg ble skuffet over å ikke høre “Lust for life” og “Passenger”. Jeg som skulle rive av meg alle klærne, og crowdsurfe naken bort til scenen slik at Iggy kunne se tattisen min. Ja, ja. Sender han noen sjikanerende bilder i posten i steden, jeg…

Etter Iggy Pop, så hang vi rundt på festivalområdet, testa dassene og drakk pils. Toro er alltid glad, jeg prøver å se gangster ut, mens Linda savner Drammen.

Så dro vi på M.I.A.

Registrer de apekattene som viser finger og sånn fra 1:12 og utover.

Som man kan se, så dreiv de og kasta øl på meg og Linnèa. Ganske irriterende. Altså. Jeg kaster også mye øl, men de pikktrynene kastet øl PÅ oss. Så jeg tok naturligvis litt bilder av dem.

På det første bilde, så fikk jeg bare med meg en jente som tok bilder. Av meg. Hey-hey! Aww<3

DER, JA! Ser dere Hufsa, og typen hennes med laserøynene? Til høyre i bildet? De to, og et par andre apekatter brukte altså sekstifem kroner på øl. For å kaste på oss. Idioter ass…

Stikk hjem til Nittedal a`…

Her er det beste bilde fra M.I.A. konserten. Dere skjønner kanskje hvorfor jeg dro hjem…

På veien møtte vi en politidame, som vi selvsagt måtte ta bilde sammen med. Hun nektet å lage gunner med hånda, også vet jeg ikke heeelt hvilket kamera Linnèa ser inn i.

SÅ dro jeg hjem, fant ut at jeg egentlig syns Øya stinker, twitra litt, spiste litt, klappet katta, og ringte halve telefonlista mi. Også sovnet jeg.

Idag våknet jeg av en BJØRN som stod utenfor vinduet mitt og mjauet på meg. Jeg vekket Rambo, som raskt var klar med gunnern.

Her ser vi Rambo. Jeg har ikke sett noe mer bjørn idag, for å si det sånn.

Nå stikker jeg straks ut for å se Lars vaular, casiokids, LCD Soundsystem, Cumshots og GRANDMASTER FLASH! Håper jeg våkner i morgen…

19 kommentarer
    1. Han dusten i videoen rundt 2:08 fortjener JULING! Hvorfor skal man lage dårlig stemning på konsert? Jeg har aldri forstått den greia der….. man skal jo kose seg og ha det gøy! Noen folk burde bare vært bura inne… ja, i et lite hundebur f.eks!
      Jævla noobs!
      Idag har jeg forresten linka til deg i bloggen min (som du egentlig sa jeg skulle gjøre i HVERT eneste innlegg da..hoho) Anyways, jeg er snill, syns du kan gjøre det samme <3
      PS! Noen må fikse på designet mit...jeg skjønner jo ikke bæret av sånne html-greier=P
      String-Pling-Plong<3

    2. In the death car, I’m alive!
      Hvordan går det med tanna? Ser ikke pent ut, been there, done that. Stol på meg, det eneste som hjelper er å høre på jugoslavisk åttitallsmusikk. Eller å trekke den OG høre på jugoslavisk åttitallsmusikk.

    3. Haha, stämmer det! Sorry, jag var inte riktigt med där. 😛
      Kul på Öya? Jag hade tänkt dra dit men 2000:- känns väldigt dyrt..

    4. Kjære Halvor.
      Hadde det ikke vert bedre å gi Rambo og “bjørnen” litt uforstyrret kvalitetstid sammen, Kanskje det hadde blitt noen søte bjørnunger av det? Like pene, sterke og kule som deg? 😉

    5. Jeg har aldri hørt Linnèa’s stemme før. Kan du ikke snikfilme henne oftere? Cumshots er fantastisk live!

    6. Kjære Halvor. Hadde på følelsen at du og Linnéa kjente hverandre! Skrivemåten deres er på mange måter likt. Ikke det at hun er like pen, sterk og kul som deg da. Men hennes tøffe image ble litt ødelagt da jeg så den filmen der. Hun så jo ganske søt ut:)

    7. Herregud, for en skummel bjørn! Æsj, dritekkel..
      Men altså. Håper du gikk insane in the brain på de som kastet øl. Sånt er bare irriterende.

    8. Kjære Halvor, endelig har jeg vært til sengs med deg. Ca kl.21 på en seng på Øya i går: Jeg registrerer at jeg sitter rett bak Kong Dødsfet på en seng og tenker, dæng! må jo ta sånn gunner-bilde med deg. Så snur jeg meg litt senere, vekk var du.
      Jeg til venninne: Ble det av Kong Halvor da?
      Venninne: OMG, var han her? (ante ikke at hun leste bloggen, regnet med å høre Kong hvem?)
      Jeg: Ja, han satt jo rett ved siden av oss!
      Venninne: OMG, seriøst!? Elsker at du leser bloggen ass, leser hver dag selv.
      Jeg: Det var jeg som sendte koppen med måkene på for å takke for underholdning etter kjedelig uke på vestlandet.
      Venninne: LOL, var det deg?
      Jeg: Høflig å takke vettu. Om vi ser han igjen får vi ta et skikkelig kult gunner-bilde!
      Venninne: Oh yes!
      Så – regner med å se deg på Big Boi for en foto-session.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg