2/4 – KONGEN AV ASKER

Først, så ber jeg dere om å gå inn på DENNE linken, og skrive: Gratulerer med dagen din, hilsen (ditt navn) og Kong Halvor!

Ferdig? Ok, da kan vi fortsette.

I løpet av dagen har jeg gjort svært lite. Bombe? Nei. Men jeg HAR tatt nakenbilder av meg selv på badet.

Etter å ha tatt cirka femti slike bilder, så redigerte jeg ferdig del 2 av weekend-dokumentaren min. Den ble faktisk ENDA dårligere en del 1, men sammenhengende, så burde den funke. Se del 1 først.

Som man kan se, så lar jeg meg inspirere av Oslo Girls. Enkelt, elendig og innholdsløst. Jeg elsker random.

27 kommentarer
    1. Kjære Halvor. Det var koselig å lese oppdateringene dine, har ikke vært her på ett par dager, så da ble det ekstra mye å lese. Merkelig nok. Jeg syns du er veldig heldig som har Oma! Hun virker som en kul dame. Men jeg syns ikke du burde gifte deg med henne, hun vasker jo tross alt for deg allerede, og jeg tviler på at det er noen andre ekteskapelige goder du fisker etter. Men jeg skjønner at du er inne på tanken. Norske jenter er talentløse når det gjelder husmorarbeid. Jeg er inget unntak, eller kansje jeg er det. Jeg er faktisk kjempeflink til å lage mat, de siste ukene har jeg disket opp med herremåltider som pinnekjøtt, lammefrikassé, fårikål, og makaroni med ketchup, olivenolje.. Og best av alt, jeg har begynt å beherske kunsten å ikke totalt bombe kjøkkenet når jeg lager mat. Når det kommer til rydding og vasking, er det litt værre. Jeg VET hvordan man gjør det, men jeg VIL ikke gjøre det. Latskap. Jeg har hatt tjener før, det blir man litt lat av, kansje det er grunnen. Har du hatt tjener? men jeg prøver å skjerpe meg. Muggen mat og agurkbiter er slitsomt etterhvert. Har du merket hvor kjipt det er å prøve å vaske bort agurk?? prøv å legg ett par skiver på bordet en ukes tid eller noe, og prøv å fjern dem etterpå.
      Oslogirls.. jeg kan hvertfall si at i forhold til dem er du utrolig pen, sterk og kul. Og veldig smart også! Men det er jo jeg også.
      Ja, jeg tror bloggen står i veien for en normal levestil. Men heldigvis så har jeg ingen normal levestil å opprettholde. Så jeg har bestemt meg for å fortsette med min sporadiske blogging. Bedre enn å kommentere på nyhetsartikler på dagbladet.no i alle fall.
      denne uka har jeg ikke gjort så mye, det er jo bare tirsdag. Mye nytt på Hotel Cæsar, Hans Herman er dødsyk, han har kreft, og vet ikke hvem han kan stole på. Jeg gråter mine bittre tårer, gråt meg ikke i søvn i natt så har litt ekstra, Hotel Cæsar er litt tungt for mitt uskyldige ungpikesinn. Alle intrigene går hardt inn på meg, jeg skulle ønske alle kunne være venner. Og at Hermine ikke trenger å bekymre seg for aksjene sine når faren hennes dør. Moren hennes er jo død fra før. Hun kommer til å bli helt alene. Skittfiske.
      Ja, RAVE, rave er dødskult, jeg elsker å rave rundt hele natta. Hvem vet, kansje vi har ravet sammen før. Du er sikkert morsom å rave med, rave gir meg mye glede, så jeg har tenkt å trappe opp ravingen når jeg kommer hjem fra ferie. Å si ferie er litt misvisende, jeg har jo faktisk ingen ting å ta ferie fra, men jeg gjør det likevel. Deilig.
      Jeg likte den rappen du linket til. Thug life forever<3 Jeg skøyt nesten en dude i helgen, han oppførte seg som en bitch, dissa meg skikkelig. Men jeg ombestemte meg fordi jeg hadde på meg nye klær, også ville jeg hjem å se på Americas funniest homevideos, flaks for han. Har du tenkt over at hvis man stokker om på ordene så blir det: Americas Homiest funvideos? Ganske gangster.
      Hvorfor filmer du ikke flere psykisk utviklingshemmede mennesker? jeg likte den filmen med han downsfyren skikkelig godt kom jeg på.. Jeg fikk litt lyst å skyte han. Neeeida, eller kansje litt, med paintball eller noe, bare for å se hvordan han hadde reagert..
      i dag vil jeg avslutte med å lage ett dikt på sparket, om det første som faller meg inn, fra nå:
      ------------------------------------------------------------
      Tramp, tramp, folk går rundt, og vil se på tv
      Subb, subb, folk tenker seg om, og ombestemmer seg.
      Hva da? Ja da, tramp, subb, gå!
      tramp, tramp, se nærmere på teppe nå,
      Oi-oi!
      SE! et teppe med en lighter på!
      En skje i en kopp,
      eller en sjel i en kropp?
      ----------------------------------------
      Et lite stemningsdikt fra meg til verden.

    2. Skulle til å skrive noe skikkelig intelligent, men så leste jeg kommentaren ovenfor. Og alt bare… datt ut. Vel, uansett, fancy video. Digger fremdeles Markus.

    3. Kjære Kong Halvor ! Du er utrolig pen og sterk.
      Utrolig søtt å se gutter som bryr seg om familien sin 🙂 Jegcdigger hjemme siden din . Det er den eneste jeg ser alle videoene på, de eier ! Haha du er drit kul 😛

    4. Å, jeg som ved første øyekast trodde du hadde skrevet “jeg er forelsket i deg òg”, men den gang ei. Ja, jeg så jo forsåvidt det, spesielt da du poengterte at kusina di også var eksen din! Haha 😛

    5. Dette skulle vært på vgtv istedenfor oslo girls! Du er konge, Halvor 🙂
      Gleder meg allerede til fortsettelsene!
      Btw, du ser egentlig litt ut som en kriminell :-O

    6. send en søknad til Nrk og spør om de vil produsere en tv-serie om livet ditt. Hvem trenger Paradise Hotel når man har potensial til å lage eget show?

    7. Kjære Halvor (…)
      Du er pen, sterk og kul osv… Ferdig med dine vilkår
      Altså. det jeg skulle si var at du hadde utrolig morsomme videoer! Deg skal jeg følge med på videre 😀 gled deg til mange flere lesere, for når man først går innom hjemmesiden din, kan man ikke slutte å lese! Gleder meg til flere, morsomme og nye innlegg fra deg, Halvor!
      😀

    8. Kjære Halvor.
      Du er litt kongen av alt, du! (pga du er pen, sterk og kul) Ok?
      litt sterkere. og penere. og kulere enn alle.
      Fornøyd?
      jævli fett bilde øverst BTW.
      louis vuitton

    9. navnet mitt er skikkelig stygt:
      Du har helt rett angående Oma. Jeg har ikke tenkt til å kvitte meg med henne, og ikke hadde hun latt meg gjøre det heller. Oma har kustus på meg. Angående norske jenters husmorerfaring, så sier min erfaring at din teori stemmer. Det er dårlig stil, og jeg kaller ikke Oma for Oa fordi hun er NORSK, for å si det sånn. Jeg har aldri hatt tjener, og jeg er siykt kresen. kanskje du lager makaroni med ketchup til meg, du? 🙂 Så tester vi å størkne noen agurker på bordet etterpå.
      Jeg liker setningen din om levestil og blogging. Altså. Jeg vil i hvert fall IKKE ha en typisk normal levestil. Tross for at jeg syter over alt mulig hele tiden, så har jeg det jo EGENTLIG ganske så bra i min situasjon. Synes det altså. Også skulle det jo bare mangle at du holder deg unna kommentarfeltene til dagbladet. Herregud, DE kan hoppe i havet og dø, de.
      Hotel Cæsar. Jeg ser ikke på det lenger. Grunnen til det er den, at jeg tidligere ble så avhengig at jeg TOK OPP episoder på video. Jeg skjønte at jeg måtte slutte. På samme måte som at folk slutter å røyke ETTER at de har fått kols. Vi nordmenn er så logiske:) Angående logisk, så foreslår jeg en gangsterrave, jeg. En gangsterrave med skyting, dansing og Americast Homiest Funvideos. Yes!
      Stemningsdiktet ditt, Navnetmitterskikkeligstygt. Det var kjempekult. Jeg lo, gråt og ble stolt. Samtidig. Kunst kalles det. Poesi og kunst.
      Hilsen Halvor.

    10. Statistikken min ser helt ødelagt ut nå, men tusen takk! Det var ganske artig å få så sykt mange gratulasjoner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg