Gubben og katten.

Halvor og Rambo. To unge frognergutter som søker vinterkos og varme. Plutselig kommer Fjolls til Fjells på tv’en, og i løpet av bare noen minutter, så har Norges tradisjonelle depresjonssemester blitt forvandlet til vår egen lille kosekrok. Kakao, pledd og spooning kan forekomme. Du skal heller ikke se bort i fra at Rambo spretter opp et glass med rødt.

Halvor kan ved første møte fremstå som en særing. Enten er han høylytt, masete, frekk og klengete, ellers er han innesluttet, fjern, stusselig og nesten litt på gråten. Men innerst inne er Halvor en kjærlig gutt. Han kan føre dype samtaler, diskutere, eller komme med en god vits. En vits som ingen andre enn Halvor ler av, så klart. Han er en søt- og litt rar figur, men man kan ikke gjøre annet enn å trekke på smilebåndet når Halvor poserer så tøft han kan foran kamera, mens Rambo tar bilde.

Du er en snodig fyr, Halvor. Men vi digger deg. Du vet at vi digger deg.
-Rambo.

Rambo er en livsnyter, og tar det hele litt mer med ro. En perfekt søndag går ut på å spise litt god kattemat, slappe av og kanskje få litt kos. Denne malen gjelder for så vidt hver dag. Rambo er en bereist og jordnær perser, som ikke sier nei-takk til en tur på kino, en pose med (anti-hairball)snacks og en arm rundt skulderen til kveldens heldige. Om du er glad i å sove, slappe av og ta det rolig, så anbefaler jeg å ta kontakt. Rambo er også tilgjengelig på facebook.

Rambo. Du kan være en sleip liten rakker, men når du ligger der og ser på meg med de pene øynene dine, så kunne du fått selv den hardeste somaler til å smelte.
– Halvor

“Sammen er disse gutta dynamitt“, sang Jokke, og det beskriver disse to ungkarene perfekt. Det den ene ikke har, har den andre og omvendt. Her snakker vi alt fra hår på brystet, til spoone-skills og øyekontakt. For eksempel, så tror Rambo at dere skal sloss om du stirrer for lenge på han. Halvor tror du vil kline. Disse gutta er unike, og det anbefales å ta kontakt. I sofaen er det plass, og på badet er det dass. Logisk nok, og et gjennomført rim.

Livet er kort, men på Briskeby står tiden stille. Dessuten er gutta litt blakke om dagen, så middagsgjester (med medbrakt middag) ville generelt vært lønnsomt. Da kan pengene gå til viktigere ting, som for eksempel julebrus, øl og kattesand. Sånn dyr, digg kattesand, som man helst bare vil rulle rundt i.

Gjør noe for et medmenneske, eventuelt medkatt, og ta kontakt. Vinteren er lang, og bør, for nasjonens beste, tilbringes i fellesskap. Gjerne uten klær. Da holder man varmen bedre.

Halvor og Rambo.

15 kommentarer
    1. Jeg synes jeg tar kontakt hele tiden jeg. Rambo, vil du spoone med meg i vinter? Kan ta til takke med Halvor, dersom du er opptatt. Han er jo en hunk han også.

    2. Awesome ! 😀 Liker den teksten som står ovenfor komentarfeltet! Det får en til å ville skrive noe posetivt til deg! Men du har en nice blogg 🙂

    3. Kjære Halvor, jeg bare informerer deg om at jeg og LarS skal stjele Rambo en dag.
      Du er veldig kul og sterk.

    4. Kjære H.
      Jeg tørr påstå jeg er interessert, i og med jeg er zoofil. Du virker litt dyrisk selv, Halvor – så kan godt få låne deg også!

    5. Du tror ikke Rambo ville vært interessert i å stifte bekjentskap med en sprek liten frøken som heter lille My? (Du kan jo selv gjette på om beskrivelsen gjelder meg eller katta mi. Sier mest om deg, for å si det sånn!)
      😀

    6. Kjære Halvor.
      Du er genial! Og awesome. Og utrolig kul. Og pen. (Men, jeg er garantert sterkere enn deg.. 😀 )
      Kunne ikke annet enn å trekke litt på smilebåndet da jeg leste dette 🙂
      You made the rest of my day! 😀

    7. Kjære Halvor
      Du er litt pen, senesterk og kulere enn de fleste. Sånn, da var ønskene dine oppfylt.
      Jeg tror du er den eneste i verden som snakker så mye om spooning som meg. Jeg elsker å spoone, spooning er faktisk min favoritt hobby. Skal vi spoone en dag? Vi kan trippelspoone med Rambo om du vil.
      Har forresten et liv til salgs!
      Hugs and kisses

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg