SALGSBLOGGEN pt. 3 – Elektro spesial.

Halvor har brukt den siste uka til å rydde ungkarskåken sin, og har i løpet av denne perioden samlet opp en rekke nye og spennende artikler til den velkjente og populære salgsbloggen. Denne gangen en “elektro spesial”! Han har også bestemt seg for å gjøre en ny vri. Alle artiklene skal selges, men ikke i bytte mot penger. De skal byttes inn mot ting å ha i kjøleskapet! Derfor er det nok en fordel om kjøperen bor i Oslo, slik at man kan arrangere et møte ved Joker på Briskeby, og deretter inngå den rettferdige byttehandelen. 

NB: Disse artiklene er mest sannsynlig svært lite brukt eller ubrukt. Halvor har ingen formening om produktene fungerer, og har ingen planer om å finne det ut – mest fordi han ikke vet hva produktet èr eller hvordan man bruker det. Om du har betalt en melk for en ledning, og ledningen ikke fungerer, så gidder jeg ikke å møte deg for å bytte tilbake. Da kan du heller tenke at du har bidratt i samfunnet, og hjulpet en stakkars kosovoalbaner med en melk. Det er veldig fint, og veldig vakkert. Jeg er ikke kosovoalbaner, da. 

Okey? Da begynner vi.

Gjenstand nr. 1: Batterier.

Jeg har i løpet av årene samlet opp flere morsomme batterier. De kan brukes til å gi diverse elektriske artikler strømtilførsel, eventuelt kan de brukes som pynt. 

I pakken finner vi 7 store batterier som ligner på små tønner. 6 eller AA batterier og 1 AAA batteri (disse kommer i esken), samt 2 stykk 2025 knappebatteri. Disse er veldig hendige, da de er små og kan puttes i små ting. De kan ikke brukes som knapp på for eksempel kaki-bukse, selv om det heter knappebatteri.

Prisantydning: 1 appelsinjuice og 1 new energy-sjokolade.

Gjenstand nr. 2: Scartkabel og kabel tv-ledning.

Jeg selger herved min kjære scartkabel som jeg fikk da jeg jobbet på Expert i Asker for 6 år siden. Med den selger jeg også en kabel tv-ledning som har bodd i skuffen min så lenge jeg kan huske. Begge er så godt som ubrukt, og i god stand. Tror jeg.

Prisantydning: 1 h-melk, 1 pakke dansk salami og et brød. Klenodium – derfor er prisen skrudd litt høy på disse.

Gjenstand nr. 3: Sånn lang rar kabel som store elektriske artikler alltid får strøm fra.

Flott strømkabel, helt ny. Ble pakket ut av plasten for å kunne brukes som briller i dette bildet. Funket fint.

Prisantydning: 1 stykk 1 1/2L gul faris og en pose med makaroni. 

Gjenstand nr. 4: 2 stykk universale fjernkontroller for tv.

Disse ble kjøpt da min forrige tv stoppet å funke for noen år tilbake. Å kjøpe ny fjernkontroll reparerte IKKE tv’en noen av gangene. Jeg tror det fortsatt ligger batterier i kontrollene, men orker ikke å sjekke.

Prisantydning: Jeg beregner prisen pr. fjernkontroll til 1 pizza ristorante og en 1 1/2L Coca Cola. Om begge de universale fjernkontrollene ønskes, så kan jeg godt slå av en av colaene.

Gjenstand nr. 5: Sånn handsfree-set som jeg tror kostet typ 800 kroner og er brukt èn gang.

Benyttet en gang for å unngå hode-kreft. Fikk ikke hode-kreft. Denne funket altså fint. For 3 år siden.

Prisantydning: Denne gjenstanden er som nevnt opprinnelig verdt en del kroner. Derfor tenker jeg at 1 sekspakning med god øl og 1 pose potet-chips ville gjort seg. Påminner at jeg ikke har testet produktet på 3 år, men at det funket fint da. Medfølger 1 stykk ledning og 1 stykk stativ(?).

Gjenstand nr. 6: Headset til for eksempel walkman.

Jeg har også valgt å selge mitt headset som fulgte med et apparat (f.eks minidisc) for en tid tilbake. Jeg kjøpte selvsagt et Koss-headset ved siden av dette produktet – dermed skal headsettet være ubrukt. 

Fungerer aller best tilkoblet et musikk-anlegg, men kan også brukes som ørepynt og/eller ørevarmer. Trommehinnevarmer.

Prisantydning: Jeg kan godt få 2 stykk iskaffe for denne ypperlige, lille saken.

Gjenstand nr. 7: Lader til Nokia-telefon (den minste) – jentetruse følger med på kjøpet.

Jeg oppdaget da at jeg, dum som jeg er, har endt opp i besittelse av hele TO mobilladere av denne typen, og jeg bruker ikke engang en passende telefon. Med på kjøpet får du som nevnt også en jentetruse, kun brukt av … meg.

Prisantydning: En brunost. Den mellomstore holder fint.

Gjenstand nr. 8: En … jack? Er dette en sånn jack? Uansett. Ledning med to like ender.

Selger denne tøffe ledningen med like ender fordi jeg har en fra før. Gir også med en ledning jeg aldri har sett før, som ender i å bli en rar plate. Dette er så tøft at det er verdt det uansett.

Prisantydning: 1 glass med pesto, 1 boks med tomatpurre, 1 pakke spaghetti og en boks med allkrydder.

Gjenstand nr. 9: Ledninger som har strøm i seg noen ganger.

Nest sist på lista har jeg to ledninger til. Den ene er sånn man kan putte i for eksempel radio for å gi denne strøm. Den andre aner jeg ikke hva man skal bruke til, men man kan putte den i veggen og DET er fett.

Prisantydning: Dopapir og en shampoo – sånn som lukter digg.

Gjenstand nr. 10: Meg selv, selvsagt.

Kommer ikke unna nok en runde med salgsbloggen, uten at jeg ofrer meg selv til et veldig formål (mat). Jeg er flink til  spoone, synes Rambo i hvert fall, og ser kritisk ut på bilder når jeg prøver å smile.

Prisantydning: Gi bud!

Da håper jeg dere støtter opp, og kommer for å møte meg på Joker. Det blir gøy! Bud kan legges inn i kommentarfeltet eller på mail: [email protected].

Vi snakkes! Hilsen Halvor – menneske.

39 kommentarer
    1. Byr en melkesjokolade og to posesupper fra Toro på den siste artikkelen der. Likte designet på den, men du kunne kanskje skrevet noe om brukervennlighet?

    2. Kjære Halvor.
      Jeg kan gi deg katten min for å bruke artikkel nr. 10 i en helg eller noe. Kanskje 2.
      Du kan forresten få med katten som bor ute her også. Og en hel kasse/boks med Rema 1000 appelsinjuice som er KJEMPE god. Drikker 1 liter om gangen med sugerør.
      Du er veldig pen, sterk og kul.
      Er artikkelen fri for kjønnssykdommer kan jeg slenge med 10 par solbriller i stygge farger fra syden kjøpt i 2008.

    3. Jeg byr katten min Batman for den siste artikkelen. Han er kjempe søt og kan bli god venn med Rambo 😀

    4. Kjære Halvor.
      Hvorfor har du ringer i øret? det er harry. Ikke hipster-kult engang. MEEN du er nok myye kulere en meg, så du vet vel best..?

    5. Kjære Halvor.
      Du er så fantastisk, men litt for sarkastisk
      Dine øyne lyser opp den svarteste natt
      Og for ikke å glemme din fantastiske bart, som gir alt litt mer fart
      Håret ditt er så tykt og flott, minner meg om en hottentott
      Jeg byr på det siste;
      Du skal få fiste
      Og siden du er så pen, skal du få tilgang mellom mine ben
      Kong Halvor jeg sier deg; Ta meg nå, og jeg lover at det skal du aldri angre på!
      Fred ut.

    6. Kjære sterke Halvor. Gir deg gjerne all maten du har nevt i innlegget, i bytte mot deg. Kan møte deg utenfor Joker når som helst, fordi du blandt annet er pen og kul. 😉

    7. Jeg dør av deg, du er så ironisk at det blir hysterisk morsomt! Hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg lett kjøpt alt bare for å dra på handletur med deg! Seriøst!!!

    8. Jeg tilbyr filmkveld med filmen Control for den siste artikkelen. Inkludert i fillmkveld er det en sixpack med Aass pilsner og en stor pose med smash.

    9. Vil gjerne legge inn et bud på “Gjenstad nr. 10: Meg selv, selvsagt.”. Byr i første omgang min egen kropp, men er villig til å forhandle. Har blant annet en stk Karro disponibel også.

    10. Du, du sier du ikke har en blogg, men en hjemmeside, da kan du kanskje bytte sted da? så det ikke står blogg, men kanskje .com eller noe? 🙂

    11. Kjære Halvor, eller Halvorsen som jeg pleier å si.. XDXD
      jeg ville bare fortelle deg noe som min venn syntes om deg*** “DU ER SÅ DEILIG OG TROPISK,,,,grønne øyne.. olala.. “”
      GÅ PÅ BLOGGEN HENNES DA DIN ALBANER””” !! ! !:! ! ! xD

    12. Skulle gjerne hatt ledningen med like ender, men blir litt stress å sende italiensk måltid i posten:(

    13. er du helt sann? DU kan gi meg en ppris og jeg betaler. Jeg kan betale med penger og ris. og meg selv. jeg kan være slaven din. OMG KOM HER DA BEBEBEIII
      forstår ikk hva de andre jentene snakker om når de skriver at dere er kjærster? for vi vet jo at du er min. LOVE U TIL HELVETE OG TILBAKE 4 GANGER

    14. Haha, den trusa er fra Linnea, ja? Syns å huske at hun fikk den en plass ..
      .. se der ja, hun hadde kommentert og, så jeg nå ..

    15. kjære halvor. du er fantastisk pen, sterk og kul, men har du helt glemt at du gjemte bort penger i februar?

    16. HEI, KJÆRE HALVOR!
      Eg byr 5 gratis middagar (vatn og tørt brød) pluss eindel godteri og 7 klemmar som varer i over 4 sekund for deg. Deal?
      Oja, og du er forresten kjempepen, sterk og kul!

    17. Kjære Halvor. æ har fådd mæ ny favoritt blogg. din blogg! æ byr 200 pakka melk for heile greia. hehehe… du e sterk…. du e kul… hahaha… æ va faktisk nødd å lage ett sånn her innlegg på min egen blogg. Umad? maaange som synes det er dårlig stemning, men jeg bare måtte!

    18. Nei, Det du har skrevet over kommentarfeltet her er ikke ok. Jeg begynner ikke med “Kjære Halvor.” Og jeg gidder ikke å skrive hvor pen, sterk og kul du er. MEN, jeg tilbyr deg en sko og fem stoler for Nr.10. Du kan kanskje få en hjelm også så du kan beskytte den fantastiske hjernen din.
      Dask fra elskeren din på vestlandet.
      Ps; JA JEG VIL GIFTE MEG MED DEG!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg