FASHION

Her om dagen stakk jeg ut med kamera for å gjøre noe jeg ikke har gjort på lenge, nemlig å ta bilder av ukjente mennesker i sentrum. Denne gangen tok jeg som utangspunkt å fange opp klær og mote, for å kunne utvikle min egen stil ytterligere. 

Her går to voksne mennesker, mest sannsynlig BI-elever, i full offentlighet med såkalte “sensurdrakter” som opprinnelig er laget for ekstremt overvektige barn mellom 7 og 12.

Hvorfor gjør dem dette? – Som man kan se, så røyker de heroin også. Det forklarer jo det meste.

Her er det en fyr som ikke har skjønt at alle bruker falske rayban-solbriller nå. Han hadde aldri sluppet inn på Fisk og Vilt. 

Disse rampeguttene har vært på Oslo City og plyndret lekebutikken. Søte!

Jeg har ikke helt skjønt greia med folk som fronter det der råtne eplet, men antar at det er en form for samfunnstraff. 

Spør oss, står det der. Hvis man spør, så er han sikkert pålagt å fortelle om hvordan han som barn ble sparket i munnen av sin far, noe som resulterte i daglige kommentarinnlegg på dagbladet.no. Stakkars. Får lyst til å spandere en pølsefest-pølse på han.

Trylleklovn på vei til barnebursdagsfest. Jeg gjetter på at han skal gi bort playmo eller en Ken-dokke. 

Jeg syntes alltid synd på de barna som ikke fikk leke med Action Man. Jeg lekte med Action Man, og han banka dritten ut av Ken-dokkene til pysebarna.

Når jeg ser et slikt bilde, så tenker jeg automatisk: “Men hvor har han gjort av den overvektige 7-åringen?”. 

Dette er en person som spiser barn og sirkusklovner. Nå må den rødgrønne regjeringen gripe inn! Hilsen fortvilt anarkist.

Her er det noen unge speidere som går julebukk. Midt på sommern – for noen tøysekopper. De har sikkert sett Drømmehagen på NRK Super.

Til slutt oppdaget jeg at tøffe klesstilen de promoterer i nettmagasinet OMAG endelig har nådd ut til gatene. For å illustrere, så har jeg funnet et veldig godt bilde av 4 glamourmodeller på en kul fest.

Og her ser vi trenden bli satt til live i Karl Johan som et mer casual klesplagg. Kult!

Det er har også blitt populært for jenter å gå med 3 vesker på en gang. I veskene skal man helst ha en liten hund, sminke, onepiece, bæsjeluktparfyme, en flaske cava, nøkler til Redbull-bilen, iPhone med rosa pels på, voldsalarm med glitterklistremerke, lommebok med visittkortene til Erlend Stokkedal og Øystein Helmersen, Cult-topp og en del andre rekvisitter som kan bidra til gratis inngang på Luux og eksponering i blader som ekte menn leser. Ekte menn har tribal-tatovering, forresten. Det er ingen form for prevensjoner i disse veskene.

Konklusjonen min etter en lang dag var enkel. Adidas-klær, olabukser og topplue er ikke trendy lenger og vil neppe slippe meg inn på verken Luux eller backstage på David Guetta-konsert. Stilen min er rett- og slett utdatert, men med god bruk av bildene ovenfor, kan man med enkle grep gå gjennom en stor forvandling.

Ønsk den NYE Halvor velkommen.

Køen for alle damene starter ved bussterminalen i Nittedal.

41 kommentarer

Siste innlegg