Kong Halvor`s helsekur mot hjerneskade, julefeiring og stalking.

Natt til Torsdag ble jeg liggende våken å se på veggen Snekkern min lager. Etter årevis med skyvedør, så gleder jeg meg til mer veggplass. Da er det godt å ligge i senga å beundre litt. Jeg sover med sokker på forresten.

Så la jeg merke til denne beskjeden, altfor sent til å kunne gjøre noe med det.

Jeg skjønner ikke greia med å være her så tidlig, når jeg har lyst å sove lenge. Ble jo lite søvn denne kvelden også, for jeg satt oppe å så på veggen hele natta. Heldigvis vekka Snekkern meg med dørklokka halv 9, og han hadde selv den beste ideen om hvilken retning døra skulle slå, så nå har jeg ny dør, OG ny vegg.

Så kom jeg på jobb. Sliten som en skrumplever med kols. Enkelte dager fungerer bare ikke, og etter en HEL måned uten soving kunne bare min helt egne oppskrift redde meg fra varig hjerneskade.

Nr. 1: Paracet.

Nr. 2: Big Mac.

Nr. 3: Så drar man til SentrumScene og drikker mest mulig øl på DENNE måten!

Nr. 4: Nyt en hel Raga Rockers konsert og ønsk Petter Pogo god jul.

Etter en slik oppskrift blir du omtrent sånn her:

Helt til du kommer hjem og merker at du føler deg helt sånn her:

Og kontoen ser ut sånn som det her:

Det eneste man kan gjøre da, er å starte på Nr. 1 igjen, førstkommende dag!

Etter dag nummer 2 med denne oppskriften ender man høyst sannsynlig kaldsvettende på et gulv i Asker.

Så var det julaften hjemme i Asker…

…Og det var på høy tid å få seg en dusj. Denne gangen i SAW-kjellern!

Men til tross for en råtten lokasjon og kle seg naken, så var det bare å hoppe i det! Mæd stilig.

Så fikk Lillebroren min mandel i grøten og ble superglad.

Så fikk Bestepappa mandel i grøten og ble superglad.

Julaften<3

Deretter fikk Pappa en Onepiece som han aldri får ta med ut av huset.

Så sitter jeg her. Hjemme på Briskeby etter en lang måned omringet av dumme kunder, McDonalds og Bayer. Merker nå at et par dager fri er HELT greit og Tenerife i januar gjør heller ingenting. Når kunder sier God Bedring til meg uten at jeg ( i prinsippet ) er syk, så er det vel på tidet å ta seg en 48 timers powernap. Fikk dessuten sjokk da jeg så hva Torsdagens kule førte til på Facebook.

Dette er altså tommelen opp på ALLE bildene til Stig Van Eijk. At ikke jeg har blitt politianmeldt enda er et under…

16 kommentarer

Siste innlegg